Kastanjefesten Spørge/Feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Pindgris, 20 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg er foreløbig ude af listen, arbejder på at samle forråd :)
    Her kastes ikke med hovedsalat eller blomkål, her gælder det frugttræer :)
    Tak for hepperiet.
     
    Sidst redigeret: 25 November 2014
    deepchord synes godt om dette.
  2. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Nu du nævner frugttræer. Den der ligger i toppen har over 3 milliarder... Det svarer til over 18 millioner ahornsafts frugter... Man bliver jo næsten svimmel :wuerg:

    Tror vist jeg lader være med at forsøge ;)
     
  3. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Jeg syntes det lyder som en rigtig sjov ide, så det vil jeg foreslå vores udviklere og så kan vi da håbe de også syntes det er en god ide, så at der til næste år er flag på.

    Omkring top 1000 så skal der som flere ganske rigtig har nævnt, nogle ret anselige størrelse dyr, frugt eller afgrøder til, men jeg ved at der er indtil flere danskere som godt vil kunne gøre sig i toppen, forudsat de selvfølgelig ønsker at deltage i top 1000. Det kunne være rigtig morsomt hvis Danmark var repræsenteret i toppen, de tidligere år er det da lykkedes for flere danske spillere og i år vil jeg anse chancerne for betydelig bedre end de tidligere år, i og med der i år er 1000 pladser, mod 500 pladser de andre år. Jeg vil dog anbefale, som et helt privat lille råd, at man venter med at smide sin beholdning i puljen, til den sidste dag, eller så sent som det nu engang måtte kunne lade sig gøre for den enkelte, da jeg af erfaring fra de tidligere år, er ret sikker på at de "store" farmere, sidder og"fedt spiller" og derfor først smider meget anselige mængder i tønden, ganske kort tid inden eventet slutter og jeg syntes det ville være så surt for de danske spillere, hvis de på den baggrund mister deres plads i top 1000. Det er selvfølgelig helt op til jer selv, hvordan i gør, jeg siger det alene som et lille men velmenende råd.

    Kæmpe held og lykke til alle der satser, jeg håber inderligt det lykkedes.

    Mvh
    Pindgris
     
    Bifido, bondeknold70, Skovslund23 og 1 anden person synes godt om dette.
  4. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Tak for rådet Pindgris.
     
  5. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg springer fra.
    Det er alt for meget der skal indleveres, kan jeg se nu, så meget kan jeg desværre ikke nå at skaffe.
    Jeg bygger op til næste gang eventet kommer igen.
     
  6. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    MHT. 1000 vs. 500 vindere de tidligere år, vil jeg gerne knytte en komentar. Førhen udgjorde selve event-afgrøden en væsentlig faktor, idet den havde en modværdi på 500, og der opdampede noget med en modværdi på 2000 så vidt jeg husker. På den måde var alle med, også selvom der så var nogle som smed en hel masse oveni. I år er det et helt andet plot, hvor udelukkende de rigeste bønder viser tænder. På en måde savner jeg at have en chance (Og nej BP, en event kurv vil næppe hjælpe nogen i forhold til top1000), på den anden side så er det også kærkomment med en reel udfordring til de store.
     
  7. Majza87

    Majza87 Forumnoob

    Nogen der ved om man bare mister alt hvis ikke man når at indlevere det hele i eventet? Jeg er på niveau 3 og har indleveret alle jordskokker og kastanjedyr-dimser og en HEL.... masse avlsdyr! Har indleveret for 566.710 daler avlsdyr og tvivler på jeg når op på det 850.000, da jeg allerede har kastet ALT for mange penge i dette event for at få mere powerfoder. Men hvis man nu ikke når det er det så bare synd? Vinder man så slet ingen ting selv om man har lagt så meget i det? :( For så tror jeg måske jeg sætter mig til at tude!!!
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg er ked af at skulle bringe dårligt nyt :oops:.....men hvis ikke man afleverer alt til et opgavetrin så mistes det der er indleveret, men kun i det trin - trin der er fuldført og præmie modtaget kan ikke mistes igen. Derfor er det altid en god ide at vente med at indlevere til et opgavetrin indtil man har alt hvad der kræves.....jeg ved godt dette ikke hjælper meget lige nu hvor du kæmper for at fuldføre et opgavetrin men krydser fingre for det lykkes for dig....
     
  9. meba091

    meba091 Forum prof

    Jeg er ked af at sige det, men du må hellere finde lommetørklæderne frem så:oops:...øv øv øv, hvor er det surt. Jeg krydser fingre for at du på en eller anden måde kan skrabe de sidste daler sammen og købe de resterende avlsdyr, eller mister du alt det, du har afleveret til opgaven.

    Rigtig meget held og lykke
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Sidste frist for at komme med afsluttende feedback på dette event er idag kl 18 - hvorefter jeres feedback samles, sendes videre og tråden lukkes......
     
  11. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Endnu en gang TAK for et herligt event.
    Kunne desværre ikke komme blandt de 1000 bedste, håber på det vil lykkes til det næste der kommer.
    Fik heldigvis kun indleveret for 9.433.530 modværdi, inden jeg stoppede. Skulle bare lige på listen 8)
    1000 pladsen har indleveret 143.990.592 -.-
     
  12. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Jeg syntes det var super flot at du overhoved gjorde forsøget og at du fik leveret så meget, jeg er ked af det ikke lykkedes dig, men som du selv skriver, så er det bare at klø på og så prøve igen til næste år, nu har du ligesom en ide om hvor meget der skal til og med et år, som forberedelsestid, så har du da en rigtig god chance for at klare det, jeg krydser fingre for dig og håber på jeg ser dig på listen, næste år.

    God arbejdslyst og pøj pøj

    Mvh
    Pindgris
     
  13. paemia

    paemia Forum-lærling

    hej ved ikke lige hvis jeg skriver det rigtig sted men jeg prøver får man sine dyr tilbage hvis man ikke kunne nå at lave opgave 5 færdig i kastanjeeventet jeg troede jeg havde nok dyr men det havde jeg ikke desværre så har kun lige de dyr jeg lige har høstet mit id nr er 2205478
     
  14. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Du er lige flyttet her til event spørgetråden da der ikke er tale om et teknisk problem men et spørgsmål.

    Du kan finde svaret på dit spørgsmål i indlæg #48
     
  15. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Hej Ofeia
    Super godt gået, da jeg skulle indleverer avlsdyr, tror ikke de giver DA tilbage på en guldhøne ;) og da jeg ikke havde nok i de andre dyr, valgte jeg at stoppe, men du får hjælp/konkurrence næste gang fra mig 8)
     
    ofeia synes godt om dette.
  16. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Jeres feedback er samlet sammen og sendt videre

    tråden lukkes :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.