Kastanjefesten Spørge/Feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Pindgris, 20 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Helt rigtigt, spillet er jo ikke slut på Fredag ;)
     
    ofeia synes godt om dette.
  2. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    nogen som kan droppe et link til et site hvor man kan se hvad de forskellige avlsdyr er værd, synes jeg famler i mørket.. og ved ikke om det kan svare sig at avle videre på de avls dyr jeg allerede har?? Jeg har rodet lidt rundt i faq og gogglet forgæves.
     
  3. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Du kan se værdien af nogle af avlsdyrene her i indlæg nr 2. Jeg har ikke kigget om alle avlsdyr er listet, men du kan da selv kigge videre ;)
     
    tantelante synes godt om dette.
  4. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    så jeg snart klar til top 1000 og jeg sidder og får nøkker for jeg ved jo godt jeg ikke har nok , men hvad skal jeg så ellers brokke mig over eller blive sur over så jeg tror for mit helbreds skyld jeg heller må prøve , det jo godt for blodtrykket og ja hvad de siger få pulsen op en gang om dagen , så med et stort smil forsætter jeg lidt og når jeg når kogepuntet stopper jeg
     
  5. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Tak for linket :D
    Desværre er det ikke alle avlsdyr, der er med i oversigten dér.
    Der mangler i hvert fald i hverfald både fisk, bier og æsler.
    Bahamarama-dyrene er heller ikke med.
    Andetsteds på det forum, du henviser til er der en oversigt over aberne, men ikke kameler og pandaer.
    Hvis man seriøst vil gå efter top 1000 ville det være rart at kunne finde avlsdyrenes værdier.
     
  6. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Tja, jeg er også snart ved at være der.
    Jeg følger spændt udviklingen på top 1000, og indtil videre ser det jo nærmest helt opnåeligt ud, men lur mig om ikke kapløbet går helt grassat hen imod slutningen af eventet.
    Jeg vil vente med at putte noget i puljen til jeg ser, hvad der sker.
    Sidder iøvrigt og undrer mig over alle dem, der har 1 (skriver éen) i modværdi på top 1000, for der er jo ingen avldyr, der har en modværdi på 1 - eller hva'?
     
  7. MOD-Snemand

    MOD-Snemand Guest


    Overvej at læse FAQ ;)

    ville umiddelbart tro at en salat vil give en modværdi på en......
     
  8. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Ved ikke om du kan læse dette men her skulle alle dyr gerne være med.

    [​IMG]
     
    vandijk1955, loba10, -natkat- og 1 anden person synes godt om dette.
  9. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Det er mægtigt! siger mange tak til jer begge. Jeg håber stærkt på at top-1000listen bliver tilgængelig inden eventet slutter, da jeg nødigt vil spille mine kort i mørket. (skulle vist være folk på sagen). Held og lykke til jer alle.
     
  10. tantelante

    tantelante Forum-lærling

    Har du mulighed for at gøre oversigten noget større? :)
     
  11. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Mod-Snemand > ups ja selvfølgelig, jeg sad jo og tænkte kun på avlsdyr ;)
    Skovslund23 > tak for en fin oversigt :D
    tantelante > hvis du kopierer Skovslund23's billede kan du selv forstørre det o_O
     
  12. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Held og lykke @mubbi59 og @Fr-jensen (samt andre som prøver) med top 1000. Forhåbentlig klarer I at opnå en placering på listen.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  13. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Tak deepchord - men tror da ikke en døjt på, at jeg har nok til at putte i sækken til at det batter noget. ;)
    Tror der er andre blandt os, som er langt bedre rustede til opgaven, så dem vil jeg ønske held og lykke. :D
     
    deepchord synes godt om dette.
  14. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Så blev jeg færdig, og er ved at fylde på 1000 listen. Ligger lige nu på plads 256 :)
     
    deepchord, zaritza og bondeknold70 synes godt om dette.
  15. tjocker

    tjocker Forum general

    Jeg er også færdig med dette event, ved dog ikke med top1000 spillet - om jeg har lyst(har ikke så stort et lager)men måske prøver jeg.
     
  16. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Næsten 300 pladser ned på 9-10 timer. Jeg håber, at du har et par ekstra salathoveder og en blomkål at kaste i puljen, når det strammer til :D

    Det kunne være fedt, hvis der var nogle fra det danske forum som lykkedes :)
     
    bondeknold70 synes godt om dette.
  17. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Krydser fingre for dig ofeia - lige nu ligger du lunt i svinget på plads nr. 554 på top 1000.
    Spændende er det - om du eller andre danskere kan være med i spurten.
    Synes jeg på et tidspunkt så et glimt af Narhatt og evor derinde, men nu kan jeg ikke finde dem.
    Tjocker, jeg tror også næppe jeg kan være med, når spurten sætter ind, så jeg venter med at proppe noget i puljen, til jeg ser, hvad der egentlig kræves for at gøre sig gældende.
    Hep hep til jer der forsøger :D
     
    bondeknold70 og deepchord synes godt om denne.
  18. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Nej jeg har prøvet :sleepy:
     
  19. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Kunne det ikke være sjovt hvis der var et lille flag ved side af spiller navnet på top 1000 listen, så man kan se hvilke land der har flest spiller med i top 1000.
     
    kehlet, deepchord og Bifido synes godt om dette.
  20. jensen3661

    jensen3661 Forum indbygger

    Den flotte oversigt kan forstørres ved at man trykker på teksten, holder ctrl-tasten nede og kører med muse hjulet. Bare også en måde.
    mvh jensen3661 id 1448420
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.