Kasse med træer

Diskussion i 'Mellem himmel & jord' startet af Farmor1952, 13 April 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Farmor1952

    Farmor1952 Forum-lærling

    I går åbnede jeg en magisk kasse med træer og jeg blev ret glad da jeg så at der både var Ambrellatræ og træbregne. Men nu kan jeg ikke finde dem??? Kan nogen fortælle mig, hvor de er blevet af? Der var også andre træer iblandt. :(
     
  2. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Begge træer hører til på øen.
    Bare et råd til alle.
    Hvis du ikke kan finde ud af hvor de forskellige ting hører hjemme, så gå ind på markedet og se hvor de er placeret. Markedet er delt op så ting fra fastlandet ligger først og så derefter ting fra øen.
     
  3. Farmor1952

    Farmor1952 Forum-lærling

    Hej igen.
    Det ved jeg, men jeg kan ikke finde dem nogen steder. Det er lidt mystisk.
     
  4. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Er du helt sikker på det er træer og ikke frugt du har fået?
    Mit forslag er at du skriver til support, for MOD her på forummet har ikke adgang til din profil.
     
  5. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Nu er det vel ikke en "Kasse med eksotisk frugt" du har åbnet? Når man trykker på ! knap på kassen, med eksotisk frugt vises der Ambarella-Frugttræ og Træbregneblomst som et træ, men det er træfrugter man modtager.
     
    Pindgris synes godt om dette.
  6. Farmor1952

    Farmor1952 Forum-lærling

    Hej til jer Ofeia og Agro-dk-farver.
    Når man får stillet sådanne spørgsmål, så sidder jeg her og bliver rigtig meget i tvivl. Måske jeg støder på kassen på et senere tidspunkt og så vil jeg da dobbelt tjekke. Tak for jeres svar. En god dag til jer begge. :)
     
    ofeia synes godt om dette.
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Først og fremmest ....i denne sektion (Brugerforum) svarer vi i MOD teamet normalt ikke,
    ønsker man hjælp/svar af MODs må man spørge i sektionerne beregnet til dette.
    (Hjælp og Spilrelateret Brugerforum)
    Så dette er en undtagelse for at kaste lidt lys over nogle ting...

    Der findes en FAQ for Magiske kasser her på forum,
    hvor man kan se muligt indhold af kasserne - der var det måske et godt sted at starte....;)

    I den FAQ fremgår det tydeligt at Kasse med træer ikke kan give de 2 omtalte træer - så jeg tænker kassen der er åbnet har heddet noget andet og givet frugt hvis træer ikke kan findes på farmen.

    Hvad angår rådet her i tråden fra anden farmer om at skrive til support vil jeg blot sige/minde om,
    at det vil være den engelske support man skal skrive til - på engelsk!
    Så det bedste råd jeg kan give er at man starter med at bruge søgefunktionen her på forum hvis man har brug for hjælp.
    • tryk i søgefeltet øverst til højre
    • vælg knappen "mere"
    • skriv hvad du søger
    • vælg hvor på forum du vil søge i (jeg bruger altid alle + også underforum)
    Har man stadig spørgsmål så spørg her på forum - her er der chance for hurtigere svar
    (ønsker man mulighed for at MOD giver svar så brug ikke sektionen Brugerforum)

    I langt de fleste tilfælde kan andre farmere og MODs hjælpe.

    Fortsat god dag