Karnevals event feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 6 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Karneval 2018

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg elsker apedronningen :inlove:, nå også i karnevalsdrakt. Jeg liker både ranken og gevinstene hun generøst kaster til oss. Det var litt mer av godterier og litt mindre av det andre denne gang, men helt supert likevel. Jeg synes det var litt vanskelig å se forskjell på gårdspenger og stjernemynt i farten. Kjærlighetsrosene vi plantet til eventet var helt nydelige! Passelig grotid. Kult at karnevaldronningen kastet blomsterkurver for nye muligheter til oss. Jeg kjøpte gullbananer og høsthjelperkuponger først, skulle gjerne handlet mer av dette for alle stjernemyntene mine. Begrensninger er altså ikke så kult, synes jeg.
    Takk for et fint event!:D

3. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg har savnet den gamle karnevalsdronning. Der var det tydeligt hvad hun kastede og fyldte kurven. Her følte jeg mig ind imellem snydt især af gårdmønter, og i kurven lå bare fire forkølede tilng og råbte til hinanden.
    Det var svært at få stjernemønter nok til ranken,men heldigvis var det ikke nødvendigt med held, items + ranke var gevinster ved flid- bare 36 blomsterkurve. Også super at vi kunne fortsætte med at fabrikere og bruge blomsterkurve til dejlige gevinster

4. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Det er godtnok en stram tidsplan. 35 minispil på 1 1/2 dag. Jeg står altså ikke op om natten for at høste/så. Jeg kan ellers godt lide slikdronningen

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg tror du har misforstået henvisningen til den gamle FAQ i OA for denne omgang.
    Der henvises til at man kan få en ide om selve mekanikken - belønninger mm i den gamle FAQ
    gælder ikke for denne omgang ;)

Grunden til henvisningen til den gamle FAQ er teamets udfordringer for tiden med billedmateriale til FAQs,
    vi arbejder på at finde en løsning. Følg med i OA for eventet

-proxy- synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.