Karneval 2017 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 29 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Karneval event 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

Sidst redigeret af moderator: 29 Maj 2017
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det er simpelhen virkelig helt vildt for dårligt at FAQ kommer ud på samme tid som eventet starter, der har jo slet ikke været mulighed for at sætte ting som gav flest ep, så man havde en mulighed for at få drops til eventet.
    Det er en ommer.
    Som kompensation for det burde der gives et antal drops til hver spiller.

trold111, Greenmama62, Tuppehøne og 3 andre syntes godt om.
  3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg er meget glad for at karnevalet og apedronningen er tilbake, for jeg kan huske at det ga fantastiske premier sist gang.
    Jeg er meget skuffet over at informasjonen kommer så sent. Hvis det er BP som er sent ute med å gi informasjon til sine moderatorer, ønsker jeg at de får tilbakemelding om at det er spillere som ønsker tid til å planlegge eventer i forveien. Jeg sjekket senest kalender smugtitt i går for å se om det var på tide å sette ut alt som gir godt med EP, men siden det ikke sto noe der, og ingen annonsering var gitt, satte jeg bare ut slikt som jeg vil fylle låven med eller levere inn til oppgaver. Dette var mitt første feedback. Nå skal jeg spille, så kommer det nok mer feedback fra meg utover i eventet. Hilsen Tuppehøne.

trold111 og ofeia synes godt om denne.
  4. Tuppehøne

Tusen takk til mods for oversikten over hvor mye som kreves av alle de ulike tingene i dette eventet :inlove:.

bondeknold70 synes godt om dette.
  5. tika

tika Forum prof

mange tak for Karneval eventet det er er godt event :)

6. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Lad mig starte med at slå fast, at på dette forum, postes der først OA, FAQ m.m når der er givet grønt lys fra udviklerne.

Når det er sagt, så finder jeg anledning til også at pointere at post af FAQ, udarbejdelse af FAQ, test inden udarbejdelse af FAQ og ca 100 andre ting som regelmæssigt forgår på forum, udført af vores helt fantastiske moderatorer, som alle arbejder 100% frivilligt og gratis i deres fritid, på ingen måde skal lave dette arbejde, det er alt sammen noget de uden at blinke vil kunne undlade og ingen fra BPs siden vil nogensinde løfte et øjenbryn.

At moderator teamet på dette forum, sætter en ære i at der altid er alle relevante informationer tilstede for brugerne, bør vi alle kun glæde os over og derfor gør det mig virkelig trist at se der ligefrem rejses krav om kompensation. Jeg håber inderligt at den bemærkning alene blev skrevet i et øjebliks frustration og at man fremadrettet husker på at sætte lidt pris på det kæmpe arbejde der bliver ydet, for at give alle brugere en god oplevelse omkring forum og dette herlige spil.

Mvh
    Pindgris

7. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Jeg synes det er rigtig dejligt at der var oversigt over forbrug af drops og eventafgrøder, og særligt herligt at der var et link direkte til faq fra event annonceringen. Mht. til drops tror jeg ikke der bliver de store problemer i denne omgang. Jeg kunne ha været færdig nu, og der er næsten 4 dage endnu til dem der vil fortsætte med at indlevere.

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Alle event annonceringer har direkte links til både tilhørende FAQ og spørge/feedbacktråd - det er ikke noget nyt ;)

9. Tuppehøne

Jeg synes det er lite drops denne gang (kreves mye). Jeg jobber for fullt med å skaffe nok papirstriper. Setter ut alle xxl-trær jeg har og planter roser, bruker alle tenkelige buff, kjæledyr og et bra drivhus for roser, blomsterranke og "you name it", men jeg er likevel ikke i mål med papirstrimlene. Surt, for jeg gleder meg veldig til at apedroningen skal kaste godteri (slik) til meg, og med denne farten blir det ikke mye tid til å sette ut staller og skaffe kurver.

Flott at det skal brukes noe fra verktøykassen, for malingsspann hadde jeg da absolutt nok av! Vil gjerne ha flere eventer med verktøy, for min redskapsbod er godt nok overfyllt ;).
    Som alltid er jeg ikke så begeistret for at det skal lages ting i møllen, og her skal det altså lages først en ting, som så brukes til å lage enda en ting.
    Hilsen Tuppehøne.

BenteAndreasen synes godt om dette.
  10. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Tak for et ok event, der er gode præmier at hente, hvilket også er nødvendigt, når man skal "køre" med kurven igen og igen og.....

11. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Takker også for et foreløbigt herligt event, drøner derudaf, med slikkurve, men ellers næsten gennemført.. :p

12. Tuppehøne

jeg må nok innse at mitt forrige inlegg om manglende drop var noe forhastet, for jeg ble da ferdig med del 1, og har hatt masser av tid til å hente fantastiske premier i paraden :inlove:. Dropraten på kurver er det ikke noe å si på, og jeg håver innxD:D. Takk for gode premier.

13. tika

tika Forum prof

jeg takker også for et rigtigt godt event med mange gode præmier, godt med drops:)

Letmatrosen, kehlet og Tuppehøne synes godt om dette.
  14. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Super flotte præmier, flot med drops og er helt mundlam over alle de vildt flotte ting fra karnevaldsvognen.
    Tusind tak for dem:inlove:

Letmatrosen, -natkat- og Tuppehøne synes godt om dette.
  15. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg er for en gangs skyld, meget imponeret over gevinsterne fra dette event. Det bedste jeg synes at kunne huske i laaaaaang tid.
    Mange tak.

Letmatrosen og Tuppehøne synes godt om denne.
  16. tika

tika Forum prof

mange tak for de ekstra timer i event :)

trold11 synes godt om dette.
  17. Agro-dk-farmer

Agro-dk-farmer Forum-lærling

Et godt event med gode gaver. Passende antal event afgrøder og brugen af dyr til event er også dejligt, så det ikke kun er mark event afgrøder i lange baner. Tak for muligheden for at aflever slik-kurve fra igår aftes.

18. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

tak for jeres kommentarer.
    De er alle sendt videre til Hamborg.

Dejligt at se i tager jer tid til at give jeres mening til kende, så de norske og danske spilleres stemme også kan blive hørt.

Vi håber at i også næste gang vil tage jer tid til at skrive jeres kommentarer.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.