kaptajn fugleskræmsel .

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 12 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

plerik Exceptional talent

når nu at det item forsvinder fra party lykkehlulet . hvordan skal man så fyldt ranken op ? .
    jeg har næsten dobbelt op af alle de andre lige på nær kaptajn fugleskræmsel . og det er jo ikke muligt at bytte sig til det manglende item . bliver den plads så bare ledig til et andet 1x1 item ? .
    eller skal man bare have en tom ranke ? . ja mange spørgsmål dukker jo op .

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej plerik

Jeg kan med garanti sige at der bliver ikke mulighed for en valgfri plads. Om de Jackpot item med tiden bliver mulige at bytte sig til, under et bytte event, skal jeg ikke kunne spå om, men jeg vil da ikke udelukke muligheden.

Nu er det jo sådan set meningen at man skal benytte Farmerhjulet og så være heldig at vinde de item, Farmerhjulet er jo af typen lotteri, hvor kun heldet har indflydelse, som alle andre former for lotteri, så gives der ikke garanti for bestemte gevinster og dermed så altså heller ikke garanti for at man kan fylde en hel ranke. Så mangler man et item, så kan jeg kun anbefale at man benytter hjulet og krydser fingre for at det lykkedes, måske er du heldig, at stadig have opgaver som giver party biletter i belønning. Lykkedes det dig ikke, ja så må du satse på, at det item på anden måde, bliver muligt at opnå, en gang ud i fremtiden, og hvem ved, måske er du faktisk så heldig.....;)

Mvh
    Pindgris

3. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Hvis, eller når de kommer med i bytte-eventet, sender du mig lige en ugle, så finder vi ud af noget_

plerik synes godt om dette.
  4. plerik

plerik Exceptional talent

ja . så må jeg jo håbe på et bytte event . da jeg syntes at de party billiter er for dyre . og jeg kan jo læse mig til at skiftet væk fra kaptajn fugleskræmsel åbenbart sker på samme tid som det næste tilbud på party billetter . hvorforfor ikke den samme advarsel som vi får når det er mystiskestalde eller stiklinger ? .