Kaninkærlighed spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 6 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Kaninkærlighed event

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse
    Farmerama Teamet

2. Gina.

Gina. Forum-lærling

Jeg har nu gennemført alle event - men mangler at få "udleveret" storslået anderede. Jeg har ikke kunne finde noget om at man evt først får den når eventet er overstået ? Er der en der kan svare mig på det.

3. Gina.

Gina. Forum-lærling

Hej.

Jeg har netop afsluttet kanin kærligheds eventet, MEN jeg har ikke modtaget Storslået anderede. Har prøvet at læse mig frem til om man evt først får den når eventet slutter, men har ikke kunne finde noget.

4. karsefarmen

karsefarmen Junior ekspert

Hej Gina det er en opgradering, i form af et blåt gardin, der hedder "opgradering af anderede" i dit inventar

5. Gina.

Gina. Forum-lærling

Det er den til ranken jeg ikke har fået i mit inventar - jeg er færdig med opgaven *ss*

6. karsefarmen

karsefarmen Junior ekspert

Jeg misforstår dig sikkert, men har du gennemført eventet, har du, vel også fået 2 basis anderede.
    Den ene skal opgraderes 3 gange, før den bliver til storslået.
    Kan du evt. allerede have sat den ene på ranken ?

7. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Til ranken høre, så vidt jeg kan se, ikke en storslået anderede (som du skriver) til men kun en anderede basis...
    Men jeg kan selvfølgelig have misforstået noget...

8. Gina.

Gina. Forum-lærling

Der skal bruges en Storslået anderede items til at jeg kan aktivere ranken - men mangler den. Jeg har som jeg skrev, fuld ført opgaven, men ved ikke hvordan jeg får den storslået anderede *ss* Jeg har fået de andre, og de er sat ind i min ranke, men den storslået anderede ligger ikke i mine items *ss*

9. Gina.

Gina. Forum-lærling

Den bliver vel opgraderet eftersom man fuldfører opgaven - eller har jeg misforstået det helt *ss*

10. Gina.

Gina. Forum-lærling

Kan se jeg har sat en på den første event ranke, MEN jeg har en mere i mit items, og jeg har også tre opgraderinger liggende - hmmmmm nok mig der slet ikke kan finde ud af det.....

11. Gina.

Gina. Forum-lærling

10000 tak for din tålmodighed med mig Bente - Jeg skulle sætte andereden ind på min farm og opgradere den tre gange, fjerne den fra farmen igen for derefter at sætte den ind i min ranke <3

12. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

hej jeg har løste det hele men kan ikke finde Storslået anderede med venlig hilsen tinaf36Id: 22713310

13. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

okay har fundet ud af det
    tinaf36Id: 22713310

14. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Jeg kan heller ikke finde storslået anderede

15. bønderne

bønderne Junior ekspert

Gemmer sig bag sidste opgradering/blå forhæng.
    v h bønderne

16. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Så fik jeg også sat den på, takke være Bente som har været min kylling for lang tid siden, herlig når ens kylling er blevet klogere end "mor"

BenteAndreasen synes godt om dette.
  17. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Er det sådan at du kan fortælle mig hvordan jeg får den sat på, for jeg kan heller ikke finde ud af det.

18. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Flere indlæg flyttet fra Feedbacktråden og hertil.
    Venligst stil spørgsmål i den rigtige tråd, det gør forum mere overskueligt.

som forklaret af en medspiller længere oppe i denne tråd, skal man først sætte sin Anderede på et område (f.eks. agerjorden)
    Derefter finder man sin opgradering til anderede i inventaret, og placerer på Andereden.
    herved skifter item navn og udbytte.

Når opgraderet til ønsket niveau, kan item slettes og sættes på ranken.
    Se FAQ for eventet for yderligere informationer.

Hanne1964 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.