Kaninkærlighed feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 6 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Kaninkærlighed

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. xolenka

xolenka Junior ekspert

syntes at grænsen er overskredet med at aflevere dyr + items værdi i alt for 50.000.000 :(
    QUO VADIS BP!

farmormor54, mort3nsen, trunte68 og 1 anden person synes godt om dette.
  3. mort3nsen

mort3nsen Forum-lærling

- Ved heller ikke hvad der er galt med parfumen i dette kærlighedsevent, den giver heller ikke som vi er blevet lovet

4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Da jeg ikke ved hvad du mener du er blevet lovet, vil jeg bede dig give mig et link eller et screen af den tekst der lover dig noget som Luksusparfumen ikke holder.

I samtlige omtaler af Luksusparfumen jeg har set, loves der alene at den giver større chance for at springe et avlstrin over og ud fra alle de test jeg har foretaget, er det præcis også hvad den gør, altså giver større chance.

Mvh
    Pindgris

5. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Da jeg læste faq troede jeg at det var helt umuligt at gennemføre eventet med alle de millioner der skulle puttes i. Nu er begge ranker i hus for med lidt planlægning gav det pænt med medaljer i alle kategorier. Jeg prøvede med langtidsafgrøder til nat,men med en tidlig og en sen aftenhøst gav det bedre resultat både med EP og medaljer
    Tak for et anderledes event som fungerede fint sammen med alt det andet der skete på farmen.

6. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Synes det var gode events kombineret.. gode ranker og dejligt at det var samme afgrøde.

7. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg likte dette eventet. Det var godt med drops, særlig fra staller og trær på Bahamarama. Jeg trengte ikke bruke mange dyr eller avlsdyr til innlevering, fordi medaljene som dampet opp var til stor hjelp. Jeg leverte inn kun to dyr som hver for seg hadde flere millioner i verdi, og noen vanlige dyr, for eksempel kuer som jeg har nok av. Gode ranker, som var verdt å jobbe litt for. Kaninene er søte, og passer godt til å markere valentinsdagen. Eventet fungerte godt sammen med de andre eventene, særlig baby boom. Men jeg er alltid litt forvirret i starten, når det kjøres flere eventer samtidig.

Hanne1964 og kehlet synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.