kan ikke spille

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af lise1606, 10 Juli 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    hej jeg kan godt logge på famerama, men kan ikke spille, for hamster hjulet kører hele tiden.
    Er der andre der har problemer
     
  2. toudal

    toudal Kommende forfatter

    Jeg har samme problem Jeg får: 502 Bad Gateway
     
    Tovepigen synes godt om dette.
  3. aaselarsen

    aaselarsen Aktiv forfatter

    jeg har samme problem kan ikke spille Aselarsen
     
  4. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Ifølge det engelske forum kender BP til problemet og arbejder på det. Så må men bare håbe det bliver i aften og ikke først i morgen.
     
  5. toudal

    toudal Kommende forfatter

    Så er det lykkes mig, at komme ind på på spillet.. Men jeg kan ikke bruge min høstmaskine. Selvom jeg fodre den med flere kuponer, så er den stadig inaktiv, og jeg kan ikke høste/så. Af og til smides jeg ud af spil, og skal så forsøge at komme ind igen.
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    >OA<

    Jeg beklager den sene melding her på dansk forum,
    men jeg har for engangs skyld ikke været online i nogle timer :oops:
     
  7. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    helt ok, og da der var flere der meldte om samme problem kunne jeg godt regne ud, at der nok blev arbejdet på sagen, det sker joen sjælden gang imellem
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej lise1606

    Tak for din forståelse :)

    I OA jeg linkede til kan du følge hvad betydning spilproblemerne giver for nuværende event og det der sker imorgen.
     
  9. toudal

    toudal Kommende forfatter

    Og jeg tror heller ikke, at der findes en lov, der siger, at alle MOD skal følge min døgnrytme, og være på Farmerama på præcis på det tidspunkt, jeg vælger at være det. Jeg siger undskyld for min utålmodighed. Jeg vil fremover prøve ikke at gå i panik, når der sker noget uventet.
     
  10. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg har problemer da spillet ikke reagere på daglig logging gave og gaver til naboere
     
  11. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Jeg tænker at du har fået løst problemet, da jeg kan se at du har hente den daglige gave
    samt at du både har modtaget og sendt nabogaver.

    Fortsat god fornøjelse
    Mvh
    Pindgris