Kan ikke skifte område.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 27 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har her de seneste dage haft problemer med at komme fra det ene område til det andet.
    Er jeg den eneste der har det problem flere gange om dagen?
    Problemet er løst med at opdatere siden, mener ikke det er holdbart i længden.

2. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Nej du er ikke den eneste , her fredag morgen kunne jeg efter at have spist ugle -og krage æg ikke komme ind på mine områder og høste dog var rankerne og markedet tilgængelig og først efter opdatering var alt normalt igen , men da var virketiden for mine ugle æg naturligvis udløbet, ak ja det er ikke altid sjovt at være landmand Letmatrosen

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden.....

Jeg vil opfordre jer til at læse >denne< tråd.

Hvis ikke rådene i tråden hjælper så følg venligst vejledningen til oprettelse af fejlmeldings indlæg.

På forhånd tak

4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg synes lige, at du skal ha' et svar på dit indlæg, ofeia.
    Nej, du er bestemt ikke den eneste.
    Jeg oplever også rigtig tit problemet - og det har været rigtigt slemt de sidste par dage..
    Hos mig hjælper det ikke at bruge F5 - men en genindlæsning oppe i menubjælken (bruger chrome) afhjælper som regel problemet - midlertidigt, men det kan godt opstå igen ½ time efter.
    Det hjælper også at slette cache og flash cache, men det holder tit også kun nogle timer.
    Det er min oplevelse, at når der kører events eller andre nye tiltag herinde, opstår problemet tit.
    Flere "garvede" spillere herinde har jeg set give udtryk for, at det er vist bare noget vi må leve med.
    Jeg kan godt se, at mod-ara beder os skrive en hel masse specifikationer, og det er da prisværdigt, hvis teknikerne gider bøvle rundt i de enkelte konti.
    Det er dog mit indtryk, at det må betragtes som et generelt problem.
    Mon der er fundet en løsning på problemet.
    Hos mig ser det i hvert fald ud som om, det fungerer ok her i eftermiddag.

ofeia synes godt om dette.
  5. MOD-Ara

Hej Fr-jensen

Jamen så vil jeg da svare dig - ligesom oferia fik et svar af mig....

Det er virkelig prisværdigt af dig at du bekymrer dig om hvad teknikkerne skal bruge tiden på.....men men men...generelt problem eller individuelt problem er der i denne forbindelse og andre meldinger om fejl ingen forskel på.
    Jeg beder om yderligere oplysninger da hvis ikke disse kan sendes til teknikkerne har de ikke en jordisk chance for at kunne bekræfte om der er en fejl eller ej...og dermed om det kræver en rettelse i spillet eller om det er hos brugeren problemet er.

Altså uden disse oplysninger kan vi ikke sende en fejlmelding - så simpelt er det ;)

jeg har ingen melding om at der er foretaget noget ifm. dette så dejligt at høre det ser ud til at fungere hos dig.

Fortsat god dag

6. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Spillerne her i husstanden har haft det samme problem siden sidste event. Alle procedurer med at slette, tømme + opdatere bliver fulgt efter FAQ`s opskrift-alligevel er hver enkelt spiller nødt at logge ind og ud på ny adskillige gange for at komme hele farmen rundt. Til tider 5 gange for hver spiller-godt nok træls.
    jensen3661 id 1448420

7. MOD-Ara

Hej

Som jeg efterhånden har skrevet en del gange både her i tråden og andre tråde så skal jeg bruge flere oplysninger når man skriver om en evt. fejl.

Læs venligst den tråd jeg har linket til i et af mine tidligere svar her i tråden.

De råd der er givet og den vejledning der er til fejlmelding gælder hver gang man vil rapportere om et problem.

Uden disse oplysninger vil jeg skulle melde videre i blinde til teknikkerne og de vil ikke ane hvor de skal begynde at lede ........så en bøn til alle farmere......Læs nu rådene -> følg rådene -> og følg vejledningen til fejlmelding hvis ikke problemet er løst. Dette vil gøre hele processen med at hjælpe jer meget hurtigere.

På forhånd tak

8. paulaj

paulaj Forumnoob

Yeah-det kører, dejligt , fox fan
    paulaj id 50330751

9. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

Alle indlæg som handler om dagens problemer med spillet er flyttet til selvstændig tråd, således emnet ang. markskift-problemer er i denne tråd.

10. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Ville bare skrive at det kører derud af uden problemer-tak for det
    jensen3661 id 1448420