kan ikke indlevere i markedshal .

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 24 Januar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. plerik

plerik Exceptional talent

efter at eventet er startet kan jeg ikke få lov til at aflevere til de alm opgaver i markedshallen .knappen til indlevering er blevet grå . og jeg indleverede til opgaverne igår .
    og alt er slettet .

mvh plerik

2. tika

tika Forum prof

jeg har samme problem

M.V.H tika: Id: 1461831

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

• Hvilken opgave drejer det sig om?
    • Drejer det sig om delvis indlevering eller komplet indlevering?
    • Hvordan er spil indstillingen for delvis indlevering i Markedshallen?
    • (se mere under OA Rettede fejl / ændringer Januar)
    • osv osv
    Ved en fejlmelding er flere informationer nødvendige.....

4. plerik

plerik Exceptional talent

det var så den nye funktion med del indlevering der drillede . knappen bliver ved med at være grå selv om at man tidligere har lavet en del indlevering .
    men virker igen her ved mig .
    mvh plerik

5. nullermus

nullermus Forumnoob

De fleste af mine indleveringsknapper til gård-quests er grå = jeg kan ikke indlevere. Hvad ser der?

6. MOD-Ara

Hej nullermus

Læs venligst det svar jeg har givet tidligere her i tråden.....og læs OA Rettede fejl/ændringer Januar

Har du stadig problemer efter det så må du komme med yderligere oplysninger Læs >her<

7. dav-igen

dav-igen Kommende forfatter

har samme problem, før kunne jeg godt indlevere et mindre antal end det der kræves i opgaven, men det kan man ikke mere, nu skal man åbentbart have hele antallet før man kan indlevere. Hvorfor?

8. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

hej dav-igen,

læs venligst de tidligere svar her i tråden, og i særdeles hed annonceringen Rettede fejl/ændringer Januar fra den anden dag.
    Hvis du herefter (og efter evt. ændring af spilindstillinger) fortsat har problemer, skal der laves en fejlmelding i den dertil indrettede sektion med angivelse af de oplysninger vi skal bruge for at kunne melde videre.

9. MOD-Ara

Hej i tråden.....

Denne tråd er flyttet da der ikke er tale om et tekniskproblem med spillet (nærmere manglende læsning af OA Rettede fejl/Ændringer og svar i tråden ;) )

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.