Kan ikke give gaver samt problemer når der skal høstes

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af sippemor, 14 Januar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. sippemor

sippemor Junior ekspert

Hejsa
    Kan ikke giver gaver og der er problemer med nabolisten.
    Er jeg den eneste som oplever problemer når der skal høstes ?
    Høstabonnementet opføre sig underligt når der skal høstes os såes.
    vh sippemor

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

For at have en chance for at svare og evt. hjælpe har jeg brug for du er mere specifik i beskrivelsen af problemerne.

• spiller du via browser/Unity eller download klienten?
    • har du renset din browser cache?
    • er din browser/pc opdateret?
    • hvilke problemer har du med nabolisten?
    • hvordan opfører sig underligt?
    • osv

3. sippemor

sippemor Junior ekspert

Hej Mod-Ara
    Har prøvet at spille fra begge muligheder og samme problemer.
    Når gaven skal gives går jeg ind som jeg plejer via den blå gavepakke alt ser normalt ud indtil jeg skal give gaven så vil den ikke modtage den person som skal have gaven. Har også prøvet at gå ind ved at klikke på naboens røde gave pakke her sker det samme den giver ikke gaven.
    vedr. høsthjælperen køre den bedst når det er Unity der køres fra
    Høsthjælperen starter jo på forsiden men når du så foretager en handling går den ikke tilbage til startbilledet når der bliver skiftet side den gemmer sidste handling du brugte på det område du lige er gået videre fra.
    Håber ovennævnte gav bedre mening.
    venlig hilsen sippemor

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Tak for dine yderligere oplysninger - du fik dog ikke oplyst hvilken browser du bruger, om den er opdateret og om du har renset din browser cache/cookies.

Der blev i onsdagens sync af spillet bl.a lavet rettelser på vennelisten (listen hvor du vælger hvem der skal have gave)
    så rens af browser cache/cookies kan være en vigtig ting for at spillet kører optimalt.

Det er ikke for sjov jeg spørger om disse ting men for at finde en årsag og mulig måde at hjælpe ;)

5. sippemor

sippemor Junior ekspert

Tak for svar jeg køre fra googles browser - alt har jeg renset det gør jeg fast en gang om ugen.
    Har set i har lavet den gamle venneliste igen det var rart . Det var også derfor jeg skrev der var problemer.
    Høsthjælperen har drillet hele tiden - derfor jeg skrev for ved godt der er en indkøringsperiode og den eneste måde i kan få rettet fejl er at vi brugere skriver ind.
    Håber i finder fejlen.
    vh Sippemor