Feedback Kage fra tomrummet feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 3 Oktober 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Kage fra tomrummet

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Hvis det skal være realistisk at gennemføre denne skal der falde mange flere drops af fra marker. Det her virker som en opgave der er bestemt for ikke at kunne gennemføres uden at købe hjælp.

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

For mig var det er ret svært event :( Havde jeg ikke brugt lidt over 200 powerfoder, så var jeg ikke kommet igennem det.
    Det med at der skal bruges over et drop besværliggør eventet og især når der kun var 3 områder der kunne benyttes.
    Ved godt :D jeg fik et kæledyr :inlove: samt andre gode ting :) men der skulle godt nok også afleveres en del fra lageret for at få gennemføre hele eventet :(

Eventet skulle have heddet Mega Svært efter min mening:(

-natkat- synes godt om dette.
  4. kehlet

kehlet Forum hertug

Da dropraten altid er en ukendt faktor, er det utrolig svært at planlægge. Især når der skal bruges forslellige produkter fra møllen
    Det tyndede gde godt ud i min lade og synes det er et svært event fordi vi spiller med tre ubekendte faktorer
    Køerne er da søde og kagerne lækre og så har det givet rigtig mange EP. Det er også positivt med avlen der giver to fra hver, det er nok der jeg bliver reddet, hvis det ellers er de rigtige flasker der dukker op ellers tjener BP jo på PF til flere avl.

-natkat- synes godt om dette.
  5. tika

tika Forum prof

tak for et sjovt event :) søde kage

6. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Præmierne var fine...
    Men er da bestemt ikke kommet sovende til at gennemføre eventet. Måtte købe mig til nogle dyr og produkter som jeg ikke havde liggende på lager. Og har også brugt en masse powerfoder.

7. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Skulle gjerne hatt både ranken og kjæledyret, for det er virkelig flotte premier, men jeg ga opp å nå det for et døgn siden. Alt for få drops på planter. Faktisk tror jeg det er første gang jeg har gitt opp, hvis jeg først har startet på et event. Syntes jeg måtte levere mye annet undervegs for noe som jeg ikke klarte å nå til slutt.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.