Køb-orama juni

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af nillemc, 3 Juni 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. nillemc

nillemc Forum ekspert

Er køb-orama ikke opdateret?

Jeg spottede en sneglefarm på den opdaterede FAQ og ilede i shoppen for at købe den, men jeg kan ikke se den? sørgelyskaktus er den sidste vare i min "begrænset" fane.
    https://board-da.farmerama.com/index.php?threads/faq-for-køb-o-rama.14333/#post-78646

Tælleren står på 27 dage, hvilket indikerer at der er sket opdatering, men indholdet ser ikke ud til at være nyt. Har slettet cache og cookies, uden effekt...

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Som du kan se i OA sektionen opdateres Køb-O-Rama imorgen ;)

3. nillemc

nillemc Forum ekspert

Mystisk at tælleren påstår, der er 27 dage til næste gang, men tak for den gode nyhed! - jeg holder på mønterne indtil da :D og glæder mig til en shoppetur (og min første snegl!).

PS - Mon OA ikke var publiceret - jeg fandt den nu, da jeg trykkede på "søg nye indlæg", men den er dateret fredag kl. 17, er (næsten) sikker på, at jeg ledte efter køb-o-rama og ikke fandt noget om datoen tidligere...

Tråden kan lukkes.

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Tælleren viser hvornår tilbud som kan købes flere gange nulstilles - hvilket også kan læses i FAQ for Køb-O-Rama
    OA om opdatering i Køb-O-Rama blev postet samtidig med FAQ blev opdateret og OA om Frugtmarked i fredags kl 17,
    da de 2 hænger sammen.

Tråden lukkes som besvaret

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.