Køb af Power-foder - Kroner eller Euro ?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af benadk, 23 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. benadk

benadk Kommende forfatter

Bruger: benadk Id: 52111408
    Hvordan betaler i hvis man køber Power pris EUR 14.95 DKK111.50

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

hvad mener du med dit spørsmål

3. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Jeg betaler med VISA kort... Beløbet trækkes så efter nogle dag...
    Mvh Farmer BenteAndreasen;)

4. lise1606

når du b etaler med visa kort er det normalt sådan at beløbet trækkes enten på 1 eller2 bankdag efter dit køb. og når du har betalt i eur, så omregnes det til dk den dag det trækkes til den aktuelle dagskurs.
    Jeg håber at det var det svar du søgte, men uanset hvad er der efter min mening ingen dumme spørgsmål, højest et uintelligent svar.

5. benadk

6. lise1606

de priser du oplyser må være på basis af en kurs på 7,46,
    hvorfor en mindre afvigelse kan forekomme i afregningen da det ikke er sikkert,
    at det er kursen når du afregner med din bank, de burde dog maks. være et par kroner ved 14,95 eur.

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

i forhold til debatten her i tråden, henvises hermed til tråd med svar fra Pindgris ang. visning...

tråden findes > her <

Samtidig er trådens overskrift ændret en lille smule. (det var en meget "larmende" overskrift)

8. benadk

Jeg ved ikke om vi for store hinanden , den øjeblik BP giver tilbød Power pris EUR 14.99 DKK111.50 så må der være med kurs beregning
    til den 19.01.16 betalet jeg med DANSKE KORONER

9. benadk

10. benadk

Hej benadk,
    Vi vil gerne takke dig for din ordre 694161770 hos FARMERAMA d. 09.01.2016 og håber at du får god fornøjelse af dit indkøb.

Her der detaljerne for din bestilling:
    DatoTransaktionsnr.VareBetalingsmetodeBeløb
    09.01.2016694161770Powerfoder pakke XL
    Powerfoder pakke XL
    PayPal224,00 DKK
    De bestilte varer skulle være til rådighed på din spil-konto i løbet af få minutter.
    Hvis du har spørgsmål vedr. denne betaling, så kontakt venligst vores support: Support

Svar venligst ikke på denne email. Denne email er genereret automatisk.
    Din bestilling er underlagt forretningsvilkår.
    Bemærk specielt: Ved øjeblikkelig udførelse af tjenesten, inden den lovbestemte fortrydelsesfrist udløber fortrydelsesretten.
    Dit FARMERAMA Team
    http://www.Farmerama.com

11. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa benadk

Som du kan læse ad den købsbekræftelse du har modtaget og som du også har postet her, så er du velkommen til at kontakte support hvis du har spørgsmål til købet. Vi kan desværre ikke være dig behjælpelig her på forum.

Mvh
    Pindgris

12. benadk

HEJ igen PIA
    JEG ved ikke du ???? jeg har betalt til Desember 2016
    From: Bigpoint Customer Service
    Sent: Monday, April 11, 2016 5:30 PM
    To: benadk@live.dk
    Subject: Re: [Ticket#2016041137007162] Portal Support Form: Other
    Hej

Jeg tror du misforstår betalingssystemet, man har altid betalt med euro når man handler hos os, på nær hvis man benytter sms tjenesten over mobil tlf. Hvis du holder musen over den vares pris du ønsker at købe, så vil du se beløbets størrelse i henholdsvis danske kroner og euro.

BigPoint er et tysk firma og benytter derfor den valuta som er mest anvendelig for alle kunder, verden over og som er valutafoden i tyskland. Læs eventuelt vores forretnings betingelser, dem du bekræftede at have læst og forstået, da du oprettede kontoen, du finder dem via linket neders på log in siden.

Vi afkræver ingen former for gebyrer, de gebyrer du omtaler er ikke relateret til os. Jeg vil anbefale dig at tage en snak med din bankforbindelse og høre dem hvorfor du skal betale vekselgebyr. Specielt hvis du ikke tidligere har gjort det.

Jeg håber du har fået belyst dit spørgsmål og ønsker dig fortsat masser af sjov med spillet.

Venlig hilsen

Pia

Dit Bigpoint kundeservice team

Fax: +49 (0)40/88 14 13-906
    http://www.bigpoint.dk

BIGPOINT GmbH
    Drehbahn 47-48
    20354 Hamburg | Germany

Managing Director: Khaled Helioui
    Register: HRB-Hamburg 94148

11.04.2016 16:47 - benadk@live.dk skrev:
    Username: Bozena Larsen
    E-Mail: benadk@live.dk
    GlobalAccountId (Portalaccount): not set
    Browser/User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

GameTitle:
    GameID: 171
    GameInstance: --
    GameInstanceName:
    AccountId: 52111408
    AccountName: 0
    Subject: Other

---
    Jeg har købt MG og BP begynd hæve Euro stædig få DKK på min Pay pal konto, normal har jeg altid betalt med DKK. Fra hvornår er i begynd og betjener sig selv og bestemmer at der skal betles med EURO, der koster mig ekstra veksel gebyrer hver gang jeg køber og så passer der ikke mere med den tilbud pris, der viser euro beløbet og makier man det kommer DKK beløbet, men betaling skeder i EURO og ikke i DKK og der har ikke noget med min bank at gøre hvis BP forlanger euro så vil jeg vidde fra hvornår i Danmark betaler man med EUR
    Hilsen

Bruger: benadk Id:52111408

13. benadk

jeg tro på du har Læst man skal være venlig men man må ikke snyser

14. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Som jeg allerede har skrevet, så bedes du kontakte support hvis du har nogle spørgsmål vedr betaling.

Jeg lukker tråden her, da den er fyldestgørende besvaret og desuden modtager du en advarsel for at offentliggøre privat mail udveksling, uden tilladelse fra de involverede.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.