Køb af MG

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af BenteAndreasen, 20 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

HJÆÆÆLP... Jeg har lige købt MG, men kan ikke få det til at gå op... Jeg har købt 150MG/10 supergødning med 20% ekstra MG... Det gjorde jeg ti gange og fik 1650 MG... Er der en logisk forklaring på dette...
    Mvh Farmer BenteAndreasen

2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej Bente.
    Ja, det er der 10 x 150 MG = 1500 MG + 10%-(150 MG) = 1650 MG
    Det er 20% rabat, ikke ekstra
    Håber det giver mening ;)
    Mvh. vandijk1955

3. BenteAndreasen

Jeg har ikke brugt dagens tilbud, men er i stedet gået ind i Shoppen i byen... Der står at man får 150 MG samt 10 supergødning og +20%... Det får jeg til 1800 MG samt 100 Supergødning...
    PS. har lige tjekket for at være sikker...
    Men tak for dit svar o_O

4. BenteAndreasen

Jeg glemte at tilføje, at den grønne knap, med 10 % ekstra ved køb af spillevaluta også er slået til... Så jeg fatter ikke hvad der er sket...
    Mvh En forvirret farmer:(

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej BenteAndreasen

Jeg skal prøve at forklare....

Hvis du køber 50 MG koster det 1,99 euro
    Hvis du køber 150 MG (inkl 10 supergødning) koster det 4,99 euro (ikke 3 x 1,99 euro = 5,97 euro)

det betyder at du for 4,99 euro får 20% ekstra MG ift enhedsprisen for de 50 MG.....håber det er forståeligt?

da du så har slået knappen med de 10% ekstra spilvaluta til har du for hver køb af 150 MG fået 165 MG altså 1650 MG for køb 10 gange.

Så alting passer :)

BenteAndreasen synes godt om dette.
  6. BenteAndreasen

OK... ;)
    Så fes den ind... Jeg kan se, at jeg lige er kommet MEGA EP DAGen i forkøbet, så prøver lige igen...

Tusind tak for svaret, og det dejlige spil...

God weekend fra en glad farmer

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Godt du forstod min forklaring og ærgeligt du ikke havde set annonceringen for EP dagen her på forum fra igår (eller forum kalenderen)

Fortsat god fornøjelse med spillet og god weekend :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.