kæledyrs tilbud

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af moster66, 8 Oktober 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. moster66

moster66 Forum-lærling

sidder og undrer mig ... der er ingen af mine farme der har skrækflagermusen som kæledyr .... og alligevel er førnævnte kæledyr ikke vist i tilbuddet som annonceret...
    kunne nemt forstå det hvis jeg havde skrækflagermusen, men det har jeg ikke :cry:
    der står i kæledyrs faq at det er kun hvis man har kæledyret eller fyldt kvote, at man ikke får den vist....

på nyhedssiden annonceres det med kæledyrs tilbud hvor der står ordret : få skrækflagermusen eller drageøglen

Sidst redigeret: 8 Oktober 2021
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Hvis du ikke ser tilbuddet er det fordi du i forvejen har kæledyret (max antal for det kæledyr)

Kæledyr æg hedder: Skrækflagermusens æg
    Udklækket kæledyr hedder: Skrækflagermusens aubergine

Mon ikke en af delene gemmer sig et sted i dit inventar eller på spilfladen et sted. ;)
    Se evt i FAQ for Kæledyr hvordan det ser ud.

3. moster66

moster66 Forum-lærling

der er en enkelt farm der har poltergræskarrets hule .... men der er INGEN af mine farme der har skrækflagermusen...
    beklager, men er altså udmærket klar over hvilke kæledyr jeg har og IKKE har :(
    og har set hvordan det ser ud...
    og havde nok opdaget hvis der pludselig kom +1 på fuldmåneafgrøderne ved dem alle sammen og det gør der ikke... den eneste der får det er den der har polter græskarrets hule og det er et andet kæledyr....
    det er dælme uretfærdigt, at når man ikke har kæledyret at så man det alligevel ikke vist...
    har aldrig nogen sinde købt skrækflagermusen !!!

Sidst redigeret: 8 Oktober 2021
  4. MOD-Ara

Hej igen

Jeg er ked af at gentage mig selv....
    Tilbuddet fungerer sådan at det kun er synligt på de farme der ikke har de kæledyr (eller max antal) tilbuddet indeholder.

Jeg har testet og det fungerer som det skal.
    Kan du ikke se tilbuddet betyder det at du har kæledyret.

I det du skriver lyder det som om du har flere farme....
    Så mener du at der er fejl i tilbuddet må du oplyse Bruger ID mm på den/de farme hvor du mener der er fejl som altid.
    Så kan jeg forhøre mig videre i systemmet.

5. moster66

moster66 Forum-lærling

mine farme hedder :
    moster66 - ID: 34558034
    tubsen - ID: 34175991
    ægget - ID: 38882165
    theosen - ID: 34558034

der er ingen af dem der får vist skrækflagermusen... og har opdaget at theosen heller ikke får vist drageøglen og den har den heller ikke...
    fatter ikke en meter af det hele...

6. moster66

moster66 Forum-lærling

beklager rigtig meget... efter jeg var kommet i seng og lå og spekulerede på skrækflagermus og hvorfor jeg ikke kunne se den, så dæmrede det lige pludselig.... der hvor jeg havde tjekket og vidste at den ikke var til stede, var i kæledyr haven.... og der hvor jeg havde sat den, var i spøgelsesslottet....
    så skyndte mig at stå op igen for at skrive... hermed giver jeg min oprigtigste undskyldning... ked af, at det tog så lang tid før tiøren faldt... det er det eneste af mine kæledyr som ikke er placeret i kæledyrshaven...

knus fra den påståelige og meget flove farmer :oops:

7. MOD-Ara

Godt at høre du fandt kæledyret - tingene kan godt putte sig ind imellem ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.