Junglens konge spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 28 Maj 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Junglens konge

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte feedback sektionen.

God fornøjelse
    Farmerama Teamet

2. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Lig sidste uge så bliver det i første omgang kun lige til hvad og hvor der skal
    forberedes, nemlig:

1 drop item – afgrøder og træer på agerjord, vildmark, skovlysning, regnskov,
    plantage og krystalfaldene

Der skal bruges en pæn mængde drop, så det er med at få noget af det længst-
    varende plantet.

Resten følger senere i aften eller i morgen inden eventstart – alt efter hvornår
    jeg kan holde fyraften.

MOD-Ara, Tovepigen, vildtsogaard og 1 anden person synes godt om dette.
  3. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Jeg kan for den søde grød ikke forstå, hvorfor flere og flere events i fornyelsens
    navn skal mudres totalt til – dette er et af dem !

Som I måske nok kan udlede af ovenstående, så er der endnu et event og dermed
    endnu en FAQ, der spreder sig for meget, så i første omgang kommer den lange
    version og derefter laver jeg en punktopstilling, der gerne skulle hjælpe alle godt fra
    start.

Den lange version

Der er 3 eventafgrøder:

Brummerkaktus – 5t – agerjord
    Filmrulle-blomst – 5t – plantage
    Grønt ukrudt – 10t – agerjord og plantage

Vi får 5 startfrø ved eventstart - kommer beholdningen under 5 bliver der hver 5.
    time suppleret op til 5.

1 drop item - afgrøder og træer på agerjord, vildmark, skovlysning, regnskov,
    plantage og krystalfaldene

1 event produkt - vi får 2 ved første log ind efter event start og derefter 2 hver
    dag ved log ind (tildeles ikke med bagudvirkende kraft – så ingen log ind intet
    event produkt)

Derudover er der 4 forskellige poletter.

Vi starter med at dyrke eventafgrøderne. Disse skal sammen med drop item og
    ting fra laden afleveres til 4 kunder.

Kunderne har hver 2 ordrer. Ordre nr. 2 har ikke indflydelse på færdiggørelse af
    eventet, men ved fuldførelse fås stjernemønter, der kan bruges til ”småbelønninger”
    i butikken.

Kundeordrerne opdateres hver 3. time og kan nulstilles vha. event produktet.
    Mængden af eventplanter / drop item er konstant ved hver ordre – de andre
    krav varierer.

Som belønning fra kunderne får vi bl.a. 4 forskellige poletter. Poletterne skal
    bruges til at åbne rum. Der er 10 rum, der hver har 3 døre. Rummene åbnes
    i rækkefølge, så når rum 10’s dør 1 er åbnet er vi tilbage ved rum 1 og kan
    starte anden runde.

Punktopstilling
    1. Dyrk eventafgrøderne
    2. Servicer kunderne – sørg så vidt muligt for at klare ordre 1 hver gang de
      nulstilles hver 3. time
    3. Aflever poletter
    … ja så kort kan det gøres xD

Den engelske FAQ, hvorfra animationer, billeder og oplysninger stammer, kan
    ses her

Så mangler vi oversigter over afleveringskrav og belønninger. Det er desværre
    bare ikke sådan lige at få skruet ned i en standardskabelon, så jeg har lånt neden-
    stående af little-nici på tysk forum (bliver indsat når eventet er live og vi kender
    de korrekte oversættelser), så vi i hvert fald kan se afleveringskravet til eventafgrøder
    og drop item

Så fik jeg lavet oversigten over kravet til eventafgrøder og drop item.
    I samme forbindelse har jeg tilføjet afgrødenavnene.
    Kunder hedder rettelig konkurrencedeltagere - det har jeg valgt ikke at rette,
    da jeg ikke mener kunder virker ”forstyrrende”.

Tilføjet afgrødenavne og
    oversigt fra tysk forum over afgrøde og drop item krav

Sidst redigeret: 29 Maj 2025
    duddi2, farmholm, Migmig63 og 5 andre syntes godt om.