Julerockens hemmelighed spørge/debattråd

Discussion in 'Arkiv for hjælp' started by MOD-Ara, Dec 14, 2021.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Julerockens hemmelighed

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. MOD-Ara

Hej i tråden...

FAQ er postet men desværre er første indlæg ikke helt færdig endnu
    og enkelte oversættelser mangler i andre indlæg.
    Eventet består af mange dele, og fejlrettelser af oversættelser venter jeg stadig på,
    og nåja så er det vist ikke gået nogens næse forbi at det er december
    og vi nærmer os jul...så jeg er lidt ophængt både her og privat
    :oops:

Håber alligevel alle med de oplysninger der er postet kan danne sig et billede af eventet,
    og så opdateres der løbende igennem dagen så snart de sidste oplysninger mm er på plads.

Så hold øje med tidspunkt i FAQ indlæg for sidste redigering

benadk likes this.
  3. kehlet

kehlet Forum hertug

Der har vist lige været et par drillenisser og moret sig med hviletiden i ranke to.
    Det er jo december og å er de svære at holde styr på.
    Super at vi ved hvilke marker der skal bruges til eventet, så kan vi forberede os.

4. MOD-Ara

Hej

Jeg må skuffe dig....jeg har nu tjekket op på mine tilsendte informationer og igen tjekket med min testfarm....
    hviletider for de 3 ranker er korrekte ud fra det information jeg har. (nu er udbyttet så også ret godt for den ranke ;))

5. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

[QUOTE="kehlet, post: 4331948, member: 276"
    Super at vi ved hvilke marker der skal bruges til eventet, så kan vi forberede os.[/QUOTE]

Hejsa

Jeg sender rosen videre til MOD-Ara men vil da lige nævne, at i samtlig FAQ der er lavet
    på dette forum i de godt og vel 10 år jeg har været her, har der altid været oplyst hvilke
    marker der kunne benyttes.

God fornøjelse med eventet

Mvh
    Pindgris

6. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Ifølge fag bruges der et sæt kort, når man går igennem de forskellige brætter. Jeg har nu prøvet 4 gange og er blevet trukket 8 kort, er der fejl i spillet eller i faq?

7. MOD-Ara

Hej

FAQ skulle være korrekt...

Fungerer som i de andre events vi har haft med brætspil.

8. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Øh, det synes jeg så ikke, jeg bliver trukket 4 kort per segment istedet for 2, det er dobbelt betaling i forhold til faq.

9. MOD-Ara

Hmmm jeg undersøger/tester sagen og vender tilbage....

10. MOD-Ara

Hej igen...

Jeg beklager - der er fejl i min FAQ :cry:
    Jeg har misset ændringen i de mange mails mm. med ændringer til dette event.

FAQ vil nu blive rettet til - tak for at gøre opmærksom på det

trunte68 likes this.
  11. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Selv tak, godt jeg ikke er mere tosset, end jeg plejer at være:p

benadk likes this.
  12. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg skrev mit indlæg fordi Mod ara havde skrevet at hun ikke havde nået at blive færdig med faq. Og så ville jeg rose for att vi kunne planlægge når vi vidste hvilke marker der skulle bruges i eventet
    :music::pxD

13. Jonna17

Jonna17 Forum-lærling

Hej, farmere

Skal man købe grangrene eller hvordan "laver" man dem.

Hilsen
    Jonna 17

14. MOD-Ara

Hej

Grangrene er et event item du kan læse mere om i FAQ for eventet >her<

15. Jonna17

Jonna17 Forum-lærling

Hej.

Prøver lige igen, FAQ giver ingen forklaring.

Hvordan får man grangrene??

Dyrkes eller købes?

Med venlige farmerhilsner
    Jonna17

16. MOD-Ara

Hej igen

Du bliver lige endnu engang flyttet til spørge/debattråden om eventet - venligst stil dine spørgsmål til eventet her fremfor at oprette nye tråde - Tak

Som jeg har skrevet i mit tidligere svar så findes informationen i FAQ for eventet som jeg linkede til.

17. Jonna17

Jonna17 Forum-lærling

Hej igen.
    Tak for linket og undskyld jeg bliver ved, men jeg skriver i Julerockens hemmelighed spørge og debattråd :)???

jeg kan godt se at det er meget forskellige indlæg i denne tråd så er lidt forvirreto_O

Jeg har ikke fået 5 månelyskrans eller julekrans ved start.
    Jeg har købt og fået mine grene:D

Kan du hjælpe med hvad jeg gør forkert?
    Med venlig hilsen

Jonna17

18. MOD-Ara

Hej Jonna17

Ja du skriver nu korrekt sted (dine andre spørgsmålstråde er flyttet hertil
    da vi ved event laver en samlet tråd med spørgsmål/debat om eventet
    for det er nemt for alle at finde alt hvad der skrives om et event når der er brug for hjælp.
    Ofte sidder der nemlig flere med samme spørgsmål - så slipper vi for at svare på det samme flere gange

Du har fået 5 grangrene automatisk ved eventstart sammen med en sølvnøgle.
    Sølvnøglen bruger du til at åbne for en af de 3 veje i Veje til julerock #1
    Til hver vej hører en eventafgrøde til enten fastlandet, fuldmåneområdet eller bahamarama.
    Når du har låst op for en vej ved at aflevere en sølvnøgle har du som belønning modtaget stearinlys der hører til den vej/afgrøde.
    Du går så i fodermøllen og laver eventafgrøde der hører til den vej, af dine grangrene og stearinlys.
    De afgrøder sår du, høster og sår igen - helt som du plejer.

Når en vej er færdig har du modtaget en ny sølvnøgle og kan starte med en ny vej - med samme fremgangsmåde ;)

Letmatrosen likes this.
  19. bønderne

bønderne Junior ekspert

ang. Vejen til Julerock#1 : Har afleveret alt ( level 1-26 plus 28) og har fået ranken. Men det er tilsyneladende ikke muligt for mig at aflevere julekugler på level 27 selv om jeg har langt over hvad der kræves. Er der noget jeg har overset ?
    v h bønderne

20. bønderne

bønderne Junior ekspert

.... plus 27 skulle der stå. Ved ikke lige hvor fåret kom fra !
    v h bønderne

Thread Status:
Not open for further replies.