Juleaften spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 20 December 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat om: Juleaften event

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. Kastaniegaarden

Kastaniegaarden Forum-lærling

Pænt halløj.

Jeg har undret mig over, at Juleaften-eventet ikke er startet her hos mig. Jeg kan læse i FAQ, at det skulle være startet den 14. - men jeg har ingen glimmerblomster og har heller ikke mulighed for at gå videre i julequesten, end til dér hvor opgaverne med glimmerblomsterne starter.

Er det mig, der er noget galt med - eller er der noget jeg ikke forstår? :)

3. MOD-Ara

Hej Kastaniegaarden

Dit indlæg er flyttet hertil hvor det hører hjemme - venligst benyt event spørge/debattråde oprettet af MOD teamet,
    hvis du har spørgsmål til et event.

Som svar på dit spørgsmål...

fra OA om Juleaften event:
    fra Juleaften FAQ:
    Håber dette er svar nok...og ellers er samme oplysninger at finde i forum kalenderen

4. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hva er "DLB items fra 2017"? Hva står DLB for?
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

5. Agro-dk-farmer

Agro-dk-farmer Forum-lærling

Hej Tuppehøne

DLB er Daglig login bonus ( Buller Krøltop).
    Items er fra Buller Krøltop's kiste der bliver frigivet, hvis man har haft 21 dage's login for en måned.

Glædelig jul

Tuppehøne synes godt om dette.
  6. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

hvor får man den der hedder kom et hoved foran tinaf36Id: 22713310

7. MOD-Ara

Hej

Som du kan læse i FAQ for Juleaften så er der tale om DLB items - altså items opnået ved at hente
    Daglig logind bonus hos Buller Krølltop.
    Du kan læse mere i FAQ for Daglig logind bonus som du finder i Spil FAQ sektionen

8. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har en login serie på 452 dage, men efter at have gennemgået min farm kan jeg ikke finde itemet kom et hoved foran .
    Er der en måde jeg kan søge efter den primært i den magiske bønnestage?

9. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg havde min "kom et hoved foran" placeret på spøgelsesslot området. At finde ting i skyerne er vist et spørgsmål om at manuelt søgning.

10. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

det område havde jeg glemt der var min så også placeret.
    tusind tak for hjælpen

11. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

takker jeg havde den også på spøgelsesslotet

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.