Jule event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 18 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. kehlet

kehlet Forum hertug

10 sukkerstænger giver også 3 gyldne bananer, der er da en vis forskel.

2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Tak for svar..
    -.- Kan, efter en nøjere gennemgang, se at mit regnestykke er helt i hampen.. o_O

Kan se du har regnet dig frem til det rigtige antal drops.. ;)

3. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Tak for hjælpen :)

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Pingvinen skal have ialt 150 kager, isbjørnen skal ialt have 60 sukkerstænger og ræven skal ialt have 80 æbler.

Tror du har glemt at tage med i din beregning de 60 gaver du får fra 90 til 150, her kunne du jo, hvis du var ekstrem heldig får 60 hemmelige stalde, sandsynligheden for det er nok lille, taget i betragtning af at jeg har afleveret 129 kager til pingvinen og kun fået 1 hemmelig stald indtil nu i gave.

5. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Ja, hvis billedet skal forståes på den måde, så er det da noget nemmere! Det vil vel vise sig, når man skal levere det 2. hold chokokager til Pingvinen - om det er 40 eller kun 25 der skal leveres.

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Pingvinen skal have ialt 150 kager, isbjørnen skal ialt have 60 sukkerstænger og ræven skal ialt have 80 æbler.

blib-blob synes godt om dette.
  7. nillemc

nillemc Forum ekspert

Har ikke glemt dem - synes bare de andre dyrs gaver ser mere interessante ud, hvis jeg har sirup og event-afgrøder tilovers -især hvis odds for stalde,som ellers kunne være interessante, er så ringe som du beskriver...

ofeia synes godt om dette.
  8. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg er glad for alle mine gaver, store som små-de rykker alle på hver deres måde

Letmatrosen og -natkat- synes godt om denne.
  9. plerik

plerik Exceptional talent

det mest trælse ved det her event er man skal side og vente på de dyr som skal have en gave .

10. tika

tika Forum prof

når man er færdig med pingvinen så forsviner de, jeg har kun ræven og isbjørnen tilbage at give gave til

11. bønderne

bønderne Junior ekspert

Når du har afsluttet de 3 opgaver, dukker alle 3 dyr op igen og du kan give gaver så længe eventen kører.
    v h bønderne

Letmatrosen synes godt om dette.
  12. tjocker

tjocker Forum general

:D Så er mit event slut, har afleveret alle ting til de 3 opgaver (150 chokoladekager, 80 æbler og 60 sukkerstænger). Fra nu af så er det bare ekstra gaver.. og kan man altid bruge. Vil sige tak til BP for et godt event, god grafik og gaver.. Venter nu på de stiklinger og stalde jeg fik undervejs..

natkat- synes godt om dette.
  13. jensen3661

Puha har dops-men mangler tid IRL- og det er vigtigst

14. jensen3661

Altså at bruge tiden i det virkelige liv.

15. tjocker

tjocker Forum general

Selvfølgelig har man brug for meget onlinetid hvis man vil være en del af farmerama.. og især når man laver events..

16. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg er nået igennem eventet og har fået ranken.
    Der var gode gevinster og vi behøvede bare eventplanter i moderat mængde.
    Hvad der derimod ikke var i moderat mængde var antal musetryk 150+80+60 gaver x 4 tryk. Deriudover er det et event der kræver utrolig meget RL tid.
    Selve konceptet var sjovt da der skulle planlægges og ikke bare sås eventplanter i bevidstløs mængde

Sidst redigeret: 26 December 2015
    Letmatrosen, natkat-, jensen3661 og 1 anden person synes godt om dette.
  17. jensen3661

Det blev jeg da godt også så træt af efterhånden-ellers ingen klager. Sker der aldrig noget nyt eller anderledes-så oplever vi heller ikke noget nyt mht spillet. Alle forsøg skal have en chance.

18. hiawata

hiawata Forumnoob

mangler i øjeblikket 35 flasker for at få ranken. - Håber at nå det

19. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Så blev jeg også færdig med eventet.
    Tjah - man skal jo ikke klage over at få gaver, det er jo dejligt - men det var godt nok en langsommelig affære at få pakket alle de gaver op - én af gangen med adskillige klik for hver. Det må vist kunne gøres smartere.
    Dog er jeg ikke blevet mere træt af det, end at jeg alligevel lige vil snuppe de sidste gaver, som mine resterende drops og eventafgrøder rækker til.
    Tak for et godt og fornøjeligt event :D

DjayTee synes godt om dette.
  20. plerik

plerik Exceptional talent

jeg undrer mig over at der er nogle der var færdig i fredags ? . jeg kører med 110 % ep og har premium så mine træer høstes hele tiden og min pokal har 28 ud af 30 mulige . hvar gør jeg galt ?????????????? . er ikke færdig med eventet endnu men bliver det nok inden aften .

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.