Jule event 2014 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 18 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til eventet.

    Opret venligst ikke tråde ang. eventet andre steder på forum.
    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

    Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre flere gange under eventet,
    så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger/præmier mm.

    God fornøjelse :)

    Farmerama teamet​
     
  2. jensen3661

    jensen3661 Forum indbygger

    Dejligt at vi allerede kan lave jule-mel.
    mvh jensen3661 id 1448420
     
  3. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    ja, det er rigtigt dejligt, tror dog det er en fejl... men da de ikke tager så lang tid at lave denne gang gør det ikke så meget .. det var noget værre da vi havde det event med mølle-produktion som kun lige kunne nåes hvis man ikke havde rune eller evt mølle abb. inden eventet grundet tekniske problemer blev forlænget ...

    thumbs up ( tomlen op af ) til BP for at sætte tiden ned for det produkt som skal laves i møllen.
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Ang. Jule-mel i møllen så er det ikke en fejl så sæt I blot roligt møllen i gang ;)
     
  5. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Super lækkert at det er planlagt, takker for hurtigt svar på det.

    lidt andet feedback ... er med på at rankerne fra events ikke kan give den fulde bonus fra enkeltdelene som sættes i dem, men i opgave 2 i eventet her får vi en 1x2 item som på 16 timer giver 2412 DA .... den ville jeg klart foretrække at have stående for sig selv( specielt da ranken samlet ikke giver DA ), men vil jo naturligvis helst ikke have en tom eller halvtom ranke ( det er rigeligt irreterende for mit øje når der som nu er special ranke på tilbud ).

    kunne BP ikke overveje at lade det være items der bare har størrelsen der skulle bruges, og så ligge selve ranken i den sidste opgave, så kan vi hver især vælge om vi ønsker de aktuelle items i ranken eller for sig selv.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  6. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Bifido... er du helt sikker på det ikke kan betale sig for de fleste at få selve skyen, hvis de kan...
    I fag står der:

    Giver: 2412 EP + 2014 Baha EP
    bonus: 20% hurtigere avl i hotellerne i 12 timer / 24 timer

    Så, okay ingen daler, lidt surt ja, men til gengæld får du jo næsten dobbelt op på ØEP + de 24 timer med avlshoteller... for mig lyder det da ikke helt dumt, da det nok kun er omkring 15-18% der reelt når at få høstet hver 16 time :)
    Med det mener jeg, at de fleste nok alligevel først ville nå at høste items omkring 24 timer efter første høst.

    Med det sagt, så tilslutter jeg mig dit forslag med rankerne... ;)

    stavefejl rettet
     
  7. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Nej, jeg høster skam da heller ikke med 16 timers mellemrum .. men 16 timer er "sjovere" end 24 timer .. da man så er sikker på de er klar f.eks. næste morgen .. hvorimod 24 timer så bliver "skubbet" i løbet af en uge alt efter hvad tid man høster dem jo, da det nok også er de færreste som kan høste præcis samme tid hver dag.

    ( OBS iøvrigt det er 10 timer med tidsbonus til avlshoteller, og den er 24 tmer om at være klar til høst igen )

    Men det er jo netop Daler givende items som er temmelig sjældne gevinster, og derfor når der så endelig er en .. og endda en med rigtigt god gevinst .. så er det trist at føle sig "tvunget til" at den skal sidde i ranken.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  8. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Hej
    Hvor er listen med afleveringer og belønninger blevet af?

    Nedenstående er sakset fra FAQ og det nytter ikke noget at klikke på det lille billede...


    "Her er liste over leveringer samt belønninger:
    [​IMG]

    Belønninger:

    Småkage samlemærke
    [​IMG]"

    Vh. Queen64

    Nu forstår jeg ingenting.... der er vist nisser på forum.. da jeg klikkede på send.. kom listen frem... tråden kan vist godt lukkes... kigger lige på FAQ igen..pudser brillerne eller noget o_O
     
  9. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    nej, det er ikke dine briller den er gal med .. jeg kiggede også lige efter listen og fandt den ikke .. så var på det engelske forum for at se den ... ret sikker på det skyldes BP's server kortvarrigt var overbelastet, men så er kommet op igen nu.
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej queen64

    Dit indlæg er flyttet hertil da det ikke er et tekniskproblem med spillet ;)
     
  11. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Jeg skal lige love for, at den slumrende julemand i event layeret har banket noget af en julehygge op. Sikke en stemning, ikke mindst med den faldende sne undenfor ruderne. Utrolig godt lavet af spil designerne :)
     
    -natkat- synes godt om dette.
  12. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Ja okay, når det er sagt på den måde kan jeg godt følge dig... det er sq en smule ærgerligt...
     
  13. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Ihhh.. det var rart at læse... troede et øjeblik at jeg havde fået fuldstændig kuppel-katar




    redigeret pga. stavefejl
     
  14. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Er det virkelig rigtig, at vi kun skal aflevere 8000 anis til hele eventet?
     
  15. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    ja fedt ikke xD
     
  16. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jo det er fedt :) Takker DrGreenthum :)
     
  17. bønnespiren19661

    bønnespiren19661 Forumnoob

    Til Gengæld er det ikke let at få nok sprøjteposer - her skal der arbejdes...
     
  18. meba091

    meba091 Forum prof

    I opgave 4 skal der kun afleveres 50 og slet ingen i opgave 5, så der er stadig tid til at nå det i. Pøj pøj:)
     
  19. frufuttejensen

    frufuttejensen Forum-lærling

    hej... ja så er jeg færdig med dette dejlige jule event... tak for nogle dejlige præmier... det var hyggeligt at deltage... så rigtig glædelig jul alle sammen.... jule-knuz frufuttejensen
     
  20. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    ja her i huset er vi også blevet færdige med eventet
     
    frufuttejensen synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.