Johannesbrødtræ

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af eky7ys, 28 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. eky7ys

    eky7ys Forumnoob

    Ved ikke om det er det rigtigge område, men jeg har fået et johannesbrød træ på øen. det giiver johannesbrød bælge. bælgene kommer i min lade, men kan ikke se dem på markedet, og kan ikke gennemskue hvad de skal bruges til.
    Er der nogen der kan hjælpe?
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har lige flyttet dit indlæg hertil, da emneskift i en tråd ikke er tilladt ;)

    Tillykke med dit træ :)

    Johannesbrødtræ er det nye specialtræ på øen og dets frugter er endnu ikke nået til markedet. Hvornår det bliver muligt at sælge/købe frugterne på markedet vides ikke pt. men der går altid et lille stykke tid....
     
    Farmor1952 synes godt om dette.
  3. eky7ys

    eky7ys Forumnoob

    takker mange gange, og beklager emneskiftet.
    Så vil jeg vente spændt på det kommer på markedet :)
     
  4. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    eky7ys (pudsigt navn iøvrigt): hvis ikke du allerede har opdaget det, så kan jeg da fortælle, at nu er der kommet johannesbrød-bælge på markedet :)
     
  5. stær

    stær Forumnoob

    Jeg har også et johannesbrød, den står på marken, men høsten går ikke ind, og jeg kan heller ikke sælge på market, trods at man kan købe det. Jeg er på level 22
     
  6. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa

    jeg går ud fra, at du har høstet dit Johannesbrødtræ så johannesbrødbælgene er gået ind i laden ?

    Tilføjelse:
    prøv at tømme din flash cache, og kontroller at din Flash er opdateret til seneste version. vejledning her til findes i sektionen Teknisk FAQ.

    Leger dine johannesbrødbælge herefter fortsat gemmeleg efter næste høst af træet, skal du oprette et indlæg under tekniske spilproblemer. Vær opmærksom på her, at der er flere oplysninger der gerne skulle tilføjes til et indlæg her. (se vejledning ved fejl/spilproblemer indlægget øverst i den afdeling).
     
    Sidst redigeret: 30 August 2014