japansk ahorn

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af bibob, 25 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. bibob

bibob Forumnoob

jeg har gentagende gange dyrket japansk ahorn, men kan ikke finde noget afkast nogen steder, er der nogen der kan fortæller mig hvad det afkast japansk ahorn heder om det kan være ahorn saft eller ahorn frugt elle en af delene bare med japansk forand, for jeg har ikke nogen af delene i min lade eller nogen andre steder og support nægter og svare mig og skriver jeg er meget ubehagelig i min tone, dette der står her oppe for denne text, er det samme som jeg spurte support om, som det ville også være rart hvis nogen kunne fortælle hvad der er ubehageligt i denne text som support åbenbart finder særdeles ubehagelig tonefald

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

det er spaltefrugt der er afkastet fra japansk ahorn

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej bibob

Din tråd er flyttet hertil sektionen for spørgsmål til spillet da det ikke er et teknisk problem ;)

Hvad du har skrevet til support og hvad de har svaret skal jeg ikke udtale mig om, det er ikke noget der behandles her på forum.
    Har du klager over en supporter så skal det sendes til support via support formularen, hvor den så vil blive behandlet - forum er ikke et sted for den diskussion!

Hvad angår dit spørgsmål så kunne du hurtigt have fundet svaret selv enten i spillet via tooltips (hvis de er slået til i spilindstillinger) i inventar menuen ved at holde musen hen over træet. Eller her på forum i spil FAQ sektionen. Der finder du FAQ for FARMERAMA fastlands info som har informationer om alle træer, stalde mm.

Vores FAQ sektioner her på forum indeholder faktisk svar på de mest almindelige spørgsmål man måtte have til spillet og ellers kan jeg anbefale søge funktionen her på forum da andre sikkert har siddet med de samme spørgsmål og har fået svar, så jeg vil kraftigt anbefale at forumbenyttes til den slags da det ofte er hurtigere at finde svar her - så kan support tage sig af de lidt mere vanskelige ting;)

bibob synes godt om dette.
  4. bibob

bibob Forumnoob

takker, mit spørgsmål var det samme til support, de lovet og hjælpe mig, men grundet jeg havde glemt caps look og ikke ville skrive det hele om igen, så nægter de mig nogen som helst hjælp overhoved og skriver jeg er ubehagelig.
    men takker lise1606

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej bibob

Jeg gentager lige mig selv fra tidligere svar til dig........

Vi hverken kan eller vil diskutere support her på forum da vi ikke kan vide hvad der er skrevet frem og tilbage så derfor håber jeg du respektere dette og afholder fra yderligere kommentarer her om emnet. Sker dette ikke vil du blive tildelt en advarsel. Læs gerne forumreglerne >her<

Som jeg skrev tidligere så vil jeg anbefale forum til de alm. dagligdags spørgsmål til spillet og support til de mere vanskelige ting.

Tråden lukkes som besvaret

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.