Jagten på den røde diamant feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 13 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Jagten på den røde diamant

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Dette event er både sjov og spændende --- om jeg når at blive færdig, ved jeg ikke - men det at finde overraskelser i grotten er virkelig godt fundet på. Jeg synes også at præmierne - indtil videre - er helt ok . Jeg er godt tilfreds :)

Jeg glemte at skrive, - jeg er glad for, at der kan fremstilles Knive (drops) af Metalskrot Tak

Sidst redigeret: 15 Marts 2018
    -natkat- synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg likte mange ting ved dette eventet:
    - Eventplanter på Bahamarmaøyene, og samtidig drops både fra både øyer og fastland. Dette gjorde at jeg fikk nok drops og ble ferdig i god tid.
    - Å lete etter gevinster i bildet mellom hver innlevering. Gode gevinster også.
    - Morsomt hvordan bildet utvikler seg mens jakten driver oss fremover og innover mot skatten.
    - Ikke den mest spennende ranken, men absolutt verdt innsatsen i et ikke altfor vanskelig event.
    - Bra at det var mye TEP for eventplanten. Det gjorde at det lønte seg å dyrke eventplanter om natten også.
    Hilsen Tuppehøne.

kehlet synes godt om dette.
  4. tika

tika Forum prof

et rigtigt godt event, dejligt med drops fra alle marker,god grafik, gode gevinster, :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.