Item som giver Gulerod-Æble-Chutney

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af .Gusse., 6 April 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Kære Mods og Medbønder

Jeg har i længere tid haft et item stående på pyntemarken som ved høst gav en GÆC og nogle EP.
    I forbindelse med at man løbende vinder nye items som giver flere EP eller rænker som har plads til valgfrie items, har jeg sikkert kommet til at slette den på min pyntemark og jeg kan ikke huske navnet på den. :oops::cry:

Håber der er en venlig sjæl derude som kan hjælpe......? :)

Hilsen .Gusse.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Tænker om det er muligt du husker forkert ang. udbytte og det er derfor du ikke kan finde det igen.....
    Vi i MOD teamet kan nemlig blandt de uendelig mange items der findes i Farmerama ikke finde frem til et sådant....

3. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Ja, det er bestemt ikke umuligt jeg har fået forårsfeber. :p8)
    Findes der en samlet oversigt over de efterhånden mange items som giver andet end EP? (dvs powerfoder, langosh-brød?(ved ikke lige om det præcis hedder/staves sådan), susis gødning, mm)

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Her på forum er der ikke nogen samlet item liste og det vil der heller ikke blive lavet, da det simpelthen er for stort et arbejde at holde en sådan opdateret for det lille MOD team vi er - hvis ikke jeg ligefrem skal bruge ordet umuligt.

Men.....de fleste af de items du spørger ind til kan du finde info om i f.eks FAQ for Flyvende kæledyr, FAQ for Farmerhjul i gamle OA´s mm. Prøv f.eks at lege med forum søgefunktionen -> vælg Mere og prøv dig frem med forskellige søgeord.

Ellers er det vist kun at gå systematisk frem i din inventar menu at holde musen hen over dine items et for et og tjekke udbyttet.

Held og lykke

.Gusse. synes godt om dette.
  5. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Tak for dine gode råd MOD-Ara. Jeg må trække i arbejdstøjet og finkæmme inventaret endnu engang.

Men jeg har ikke turde tage hammeren og bryde ranker op, da jeg ikke kan se hvilke felter som er hvide (med valfrie/blanke skyer) - og jeg har ofte på disse felter sat pynte-items, eller sat items som giver ep et vist antal gange, og så vidt jeg husker, ryger de ikke tilbage i inventar, men er mistet for evigt...
    Og jeg er glad for mine sjove grise i badebasin'er, karrusel-heste, og hvad der ellers er samlet sammen gennem tiden - også selv om de ind i mellem er blevet placeret i pyntehaven og desværre dermed tager plads op for ep-givende items.

6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg undres på om det kan være en ranke som har gitt deg GÆC og EP? Jeg har en ranke gir dette, på norsk heter den "kruseduller", og den finnes sortert under "rader for gjenstander". Jeg har spilt i mange år, og denne ranken er det eneste jeg kan komme på at det kan være.
    Hilsen Tuppehøne.

7. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Tak, Tuppehøne. Den ranke har jeg lykkeligvis også.
    Jeg må i gang med at tømme mine ranker en for en. Det kan også være at det var et gulerodsbrød den gav. Den var i hvert fald 1x1 (eller evt 1x2).....

Tuppehøne synes godt om dette.
  8. lilian56

lilian56 Kommende forfatter

Der er en ranke som hedder landkrussedulleranke. Den giver en GÆC, 25.000 ep og 10.000 trope ep. De items der er på den er Panda colada, tegneserie flipbog og tegneserie fan.
    Så nu håber jeg du kan finde det du mangler :p

9. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Tusind tak, lilian56 - den har jeg dog allerede... Men jeg må trække i arbejdstøjet, checke arkiver og FAQs og skrive navne ned på relevante ekstra-udbyttegivende items og derefter med mouseover checke om jeg har kommet til at placere dem i diverse "blanke" ranker.
    (Det er sikkert mig som husker galt mht GÆC....)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.