Inuteps forbandelse II spørge-/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Grønært, 9 Oktober 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Dette event består af 2 dele – en der foregår på fuldmåneområdet og en der foregår på
    agerjorden og vildmarken.

Vi skal starte med fuldmåneområdet:

1 eventafgrøde – 5t 30m – fuldmånemarkerne
    1 drop item fra afgrøder og træer fra fuldmånemarkerne og svampeskoven
    1 mølleprodukt

Dette mølleprodukt giver adgang til anden del, hvor der skal spilles et minispil. Vi får et
    mølleprodukt ved login efter eventstart så vi kan prøve minispillet

Eksempel (stammer fra vores egen FAQ)

Dette minispil giver bl.a. poser med frø, og når disse frøposer åbnes indeholder de 3
    forskellige frøtyper, der alle kan plantes på agerjorden og vildmarken – grotid hhv. 4,
    6 og 8 t.

Hvis man får færdiggjort minispillet under 60 sekunder, får man det maksimale antal
    frøposer - hvis det mislykkes kan minispillet lukkes og man starter forfra.

Vær opmærksom på at eventafgrøder ikke kan sås igen – de kan kun afleveres til
    opgaven. Så hvis vi kommer til at mangle frø, så skal der gang i møllen igen og spilles
    flere minispil.

Det er muligt at bytte frø i en byttecentral og det er også muligt at sælge/købe selve
    afgrøden.

Den engelske FAQ, hvorfra oplysningerne stammer, kan ses her - oplysninger om
    eventmekanikken, byttecentral m.m. kan ses i vores FAQ fra sidste gang her -
    afleveringskrav og belønninger kan ses her

LeneMor, Pindgris, farmholm og 1 anden person synes godt om dette.
  2. momsemor45

momsemor45 Forum-lærling

Hej.
    Er det kun mig der ikke har modtaget 2 Piccolo mirakelkister efter at have udført alle opgaver?
    Jeg har modtaget de andre i venstre side og højre side, men har ikke fået de 2 sidste.

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa og undskyld den sene svartid,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, så jeg håber du
    har kontaktet support, så de kan se hvad der er gået galt,
    og ellers skal du gøre det hurtigst muligt.

Mvh
    Pindgris