Interstiklinge ekspres spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 23 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg er så heldig å ha fått et myrra XXL tre. Jeg har ikke det vanlige treet (uten oppgradering) fra før, så jeg lurer på hva som skjer dersom jeg nå sletter XXl treet fra stedet stiklingen vokste opp. Vil det dele seg i et vanlig tre og et xxl, eller risikerer jeg at jeg ikke får satt det ut igjen fordi jeg mangler grunntreet?
    Mvh Tuppehøne

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

træet deler sig i et grundtræ og en xxl opgradering

Tuppehøne og bondeknold70 synes godt om denne.
  3. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Takker for et givtigt event, der både har bidraget til at få ryddet ud i de bugnende inventarlister, og oven i købet gav sprit nye træer. Træerne er rigtig flotte, men er måske lidt ærgelig over at tiki-træerne ikke har tiki-figurer som afkast, men en fryd for øjet er de i alle fald. De tilhørende nye opgaver i markedshallen er også meget generøse, og en god hjælp til os der mangler gyldne bananer til at få mere plads på krystalfaldene :p

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.