Ingen film, men i stedet "tilbudsveggen"

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 15 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg pleier å samle kinopoeng (bio) ved å se film i byen, men det har i lang tid ikke vært noen film å se. I dag prøvde jeg igjen, og fikk følgende melding opp:
    "Vi har desverre ingen filmer å vise deg for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere."

Dette pleier det jo å stå skrevet, men i dag fortsatte det med mer tekst, følgende:
    "Du kan prøve tilbudsveggen imens. Fullfør noen oppgaver og få godsaker."
    Jeg klikket på det, og det kan se ut som jeg ble sendt videre til en side disponert av Bigpoint, men det ser ikke ut som det er en Farmerama-side.

Jeg er generelt skeptisk (usikker) til alt slik, så jeg lurer på om MODs vet noe om dette, og om noen (MODs eller andre spillere) har noen erfaring med dette? Jeg har prøvd å søke på "tilbudsveggen" i søkefeltet i Forumet, men det hjelper sjelden med norske søkeord, og da vet jeg ikke helt hva jeg skal søke på.
    Takknemlig om noen kan hjelpe meg med hva dette er, og om dette er noe å satse på.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

Letmatrosen synes godt om dette.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Pas på med hvad du melder dig til, de vil bare videre give dine infomatiomer og så vil du blive kimet ned at diverser sælgere, samt få tondvis af spammail, jeg har godt set den og lukkede hurtigt ned igen for den.

BenteAndreasen og Letmatrosen synes godt om denne.
  3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Ja, jeg var redd for det:(.
    Tusen takk for svar, ofeia:).
    Hilsen Tuppehøne.

ofeia synes godt om dette.