Ingen film i biografen

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af AndreasOlesen2023, 15 November 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. AndreasOlesen2023

    AndreasOlesen2023 Forum-lærling

    Hej derude

    Jeg prøver et par gange om uge, at få den §!!"##¤ biograf til at fungere, men hver eneste gang jeg vil se en film, får jeg besked om, at der ikke er nogen film til rådighed. Så står der noget om en tilbudsvæg, hvor man kan præmieres for at løse nogle opgaver. Det kan man så bare ikke alligevel: "For at give den bedste kvalitet i spillet og for ikke at påvirke visningen i spillet, er denne funktion midlertidig inaktiv." Så er det lidt op ad bakke, ikke?
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg forstår man kan blive frustreret men husk en ordentlig tone ikke? (specialtegn eller ej) ;)

    Jeg har netop tjekket biografen i Unity webGL og set en film og fået point for det.
    Der er stor forskel på hvor mange film der er til rådighed hen over året ,
    men som sagt har jeg netop tjekket og ikke fundet noget galt,
    dermed ikke sagt at der er mange film til rådighed lige nu.

    Hvis du spiller via downloadklienten er den så opdateret?
    Har du prøvet at slette og hente igen?

    Hvis du spiller via Unity webGL klienten?
    Har du så prøvet en anden browser?
    Har du renset din cache?

    Der kan være mange ting der kan spille ind, og derfor er det nødvendig at komme med flere oplysninger
    end "det virker ikke" hvis jeg skal have en chance for at hjælpe,
    og kommer man med de oplysninger i første skriv så sparer man tid.
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Mærkeligt .... jeg har ikke kunnet set film ...jeg vil tro i 1 år, eller mere. Har Downloadklienten _- opdateret - og jeg har samme "problem" som AndreasOlesen2023 . Har bare accepteret at sådan er det og derfor ikke skrevet om det på Forum Gad nok vide om vi er de eneste 2 , der spiller, som ikke kan se film ... og få de gevinster, der bør følge med.
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  4. Grønært

    Grønært Forum greve

    Nix det er I ikke -.-
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Har ikke prøvet i årevis men prøvede lige, men fik også beskeden om at der ikke er nogen film til rådighed.
     
    Migmig63 synes godt om dette.
  6. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg har heller ikke kunne se film i flere år og alt med klient pc osv er opdateret.
     
  7. farmholm

    farmholm Forumnoob

    Jeg har samme problem. Er inde og kigge flere gange om dagen nogen gange og den siger hver gang at der ikke er film til rådighed. Har prøvet på flere computere og opdateret og lign. Ingenting hjælper
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden.

    Film i biografen er til rådighed når og hvis der er partnere der stiller film til rådighed.
    Der er ingen garanti for film - også beskrevet i FAQ for Biografen tilbage da biografen blev en del af Farmerama.
    Tråden lukkes som besvaret og med en opfordring om at bruge FAQ afdelingen

    God dag til alle
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.