Informasjon om ferie?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 22 Juni 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg har for lenge siden åpnet runen i visdommens tre, som gir meg ferie fra Farmerama. Har nå tenkt bruke denne muligheten, men ville finne mer info først. Et søk sendte meg til FAQ for skovlysningen og visdommenstre: Følgende er klippet fra forum:
    Farmerferie
    Hold op til 4 ugers ferie 2 gange årligt.
    Se også FAQ - Ferie- hvad så ?
    35 Stjerner

Lenken "Ferie - hva så?" fungerer ikke. Hvor ellers kan jeg finne mer info om ferie?
    Hilsen Tuppehøne.

zikkah synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tuppehøne

Feriemodulet administreres under Spil indstillinger - avancerede spilindstillinger, her kan det aktiveres.

Når det er aktiveret vil din aktivitetsmåler ikke falde/gå i rød hos dine naboer,
    og du vil ikke miste fremskridt hos kunderne/farmordrene men du holder ferie.

Jeg har lavet en lille note om at vi i MOD teamet skal have kigget på link i FAQ for Skovlysningen/Visdommens træ
    når vi har et ledigt øjeblik - tak for infoen ;)

zikkah og BenteAndreasen synes godt om denne.
  3. Tuppehøne

Takk. Et lite spørsmål til: Jeg har hentet den daglige gaven 188 dager på rad, har ferien noen innvirkning på dette?
    Hilsen Tuppehøne.

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Ferie modulet afhenter ikke Daglig gave ved Buller hvis det er det du mener.

5. Tuppehøne

Takk. Nå er jeg tilbake fra ferie, og har oppdaget det ja. ;). nå er det bare å sette seg inn i alt som har skjedd siden jeg dro. Hilsen Tuppehøne.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.