Informasjon om bönnestängel

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Husfrun, 3 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Jeg begynner å bli ganske irritert på den bönnestengelen, om det ikke er så at jeg er aldeles dum (noe som godt er mulig).
    För var det en informasjon om man klikket rett på symbolet ved sidan av skyraden; den sirkelen der det f.eks. står farmersymbolet, eller et bilde fra det eventet som skyraden gjelder.
    Den informasjonen finner jeg ikke lenger, og jeg HAR virklig lett efter den, om og om igen, tillsammen i flere timer.

Ja, jeg vet at det står en del informasjon i FAQ om bönnestengelen og skyradene, men det er ganske vanskelig tilgjengelig, da man må åpne flere andre sider för å komme dit (man må ha åpen spillsiden, så forumssiden, og så FAQ-siden), samt lete gjennom FAQ for å finne den skyraden man undrer på...
    - og siden jeg ikke får frem skriftlig informasjon på "bönnestengelsiden", blir det å gjette vilken skyrad som er vilken, med å telle antall skyer av ulik störrelse, for så å sammenligne med de som står i FAQ.

Det må da gå an å få informasjonen tilgjengelig som den var för, med et klikk på selve skyradens "feste"/sirkel?
    - for jeg er ved å bli gal av å lete informasjon om de ulike skyradene, og det mer MEGET motivasjons-drepende!

2. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Mer informasjon:
    Jeg har nu flere skyrader som ser HELT like ut, med tanke på antal item av ulik störrelse jeg kan plassere på de.
    - men jeg finner INGEN mulighet til å ta rede på hvilken skyrad som gir hvilken bonus, uten först å plassere ut items på dem!
    Dette er bl.a. skyrader jeg har kjöpt fri fra Visdommens tre, og skyradsfestet/sirkelen på de tre jeg nu sitter og ser på, er kun merket med mitt farmersymbol/våpenskjold.

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Husfrun

Jeg går ud fra du mener information som på billedet her:

for at se denne information skal tooltips aktiveres i spilindstillinger

4. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Når du holder musen over dit våbenskjold kan du da intet se? normalt vil der efter et par sekunder vises hvor meget den pågældende sky giver. Har du tooltips slået fra?
    Hvis det ikke fungere, ville jeg konkatke support...

5. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

WOW!
    Takk!
    För kom det på en annen måte, men den forsvant när de gjorde om "Bönnestengelen" och skyradene, og siden har jeg lett efter den.
    Så takk igen :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.