Bekendtgørelse Info om fremtidig feedback

Diskussion i 'Arkiv for Hovedkvarteret' startet af Pindgris, 28 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Kære farmere

Jeg har gennem nogle måneder haft et særligt øje på den feedback som i brugere giver i forbindelse med div. event, opdateringer og nye tiltag. Jeg har konstateret at der indkommer relativt få feedback indlæg set i lyset af det ret anselige antal brugere som benytter forum hver eneste dag.

Jeg føler mig derfor overbevist om at når der ikke postes flere feedback indlæg end realiteterne viser, må det skyldes at de DA/NO spillere er ovenud tilfredse med Farmerama som det fungerer for nuværende. Det er selvfølgelig kun super fint og det har jeg på ingen måde nogen grund for at beklage.

Feedback er jeres, altså jer som brugere, jeres måde at få medindflydelse på spillets udvikling og det har stor betydning for fremtidens Farmerama, at brugerne giver deres mening til kende, uanset om de er tilfredse eller utilfredse.

Feedback er en meget stor tidskrævende faktor for BP medarbejdere og MODs, som flere gange ugentlig bruger timer på at indsamle og oversætte jeres feedback til engelsk, hvorefter den sendes til udviklerne. Tid som vi meget gerne bruger, forudsat der rent faktisk er reel feedback at give videre.

Det er derfor besluttet at fremadrettet, vil jeres feedback blive givet videre når der er minimum 10 feedback indlæg i en feedback tråd.

Jeg håber at i vil benytte den mulighed for taletid, som at afgive sin personlige feedback reelt er. Jeg håber at i vælger at bruge 2 min når i alligevel er på forum for at tjekke OA eller FAQ, på at give jeres mening om de aktuelle begivenheder i Farmerama tilkende. Med over 500 forskellige brugere som hver dag benytter forum, burde alle feedback tråde kunne fyldes til bristepunktet og sker dette ikke, må vi tolke det som at der er almen tilfredshed og intet at ønske anderledes.

Til sidst vil jeg rette en stor tak til den skare af brugere som trofast afgiver feedback uge efter uge, jeres feedback er af meget stor værdi for udviklerne.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.