Indlæg fjernet fra "Biograf film fejl" tråden

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af zikkah, 4 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. zikkah

zikkah Afhængig

Breaking News På sporet af Jørgen ( Kims reklame) set flere gange kl 10- 10.04 giver ingen point.
    Bruger id 36848644.
    Google Chrome
    Flash player 20.0.0.26

2. zikkah

zikkah Afhængig

:sleepy: Det gik lidt for hurtigt på tasterne fik ikke 7 tallet med i Flash player

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Den gav heller ikke point hos mig.

4. zikkah

zikkah Afhængig

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Du skal trykke på den grønne knap, så får du point.

6. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Hvor finder du en grøn knap?

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

hej ofeia og ChipogChap

jeres indlæg er flyttet hertil da tråden I havde postet i udelukkende er til fejlmeldinger.

En lille kommentar ang. grøn knap eller ej. Filmene kan findes i flere udgaver - med en grøn knap til slut for at få point men også uden hvor point fået ved at lukke layeret efter filmen er set til enden.

8. johnhan

johnhan Forum analytiker

I dag har jeg set rynkeby reklamen med og uden grøn knap, de gav begge billetter.

I fredags da jeg så den 3 gange uden grøn knap, gav den altså ikke billetter, og jeg så dem selvfølgelig helt til enden som altid. Nå, ser ud til det funker hos mig nu :)

9. johnhan

johnhan Forum analytiker

Min mor har lige set rynkeby reklamen uden den grønne knap, og den gav ikke biletter begge gange.

10. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg ved ikke helt om jeg fuldstændig har misforstået hvad opgaven er i denne film/reklame, men virker, det gør den da hvert fald ikke. Den står bare som vist på billedet og jokker lidt frem og tilbage med den runde tingest i midten....
    Bruger FF og har nyeste flash på pc´en der er en win7...

Bruger: Dr,Greenthumb
    Id: 7512870

11. kehlet

kehlet Forum hertug

Du skal have lidt tålmodighed (eller meget) så kommer opgaven.
    Mange af opgaverne er lidt underlige, jeg kan godt besvare dem, men forstår ikke hvad spørgsmålet går ud på.
    Bare jeg får mine point er det ok ;)

12. DrGreenthumb

jeg ventede skam osse.... i meget lang tid... vil nok skyde på en ½ time, så gik den i sort og så sagde den at der ikke var til tilrådighed. sådan er det hver gang for mig når denne reklame dukker op...
    Ellers andet jeg kunne prøve? nogle ideer?

13. MOD-Ara

Hej Dr, Greenthumb

Som erfaren forumbruger så ved du sikkert at fejlemeldinger af Biograf film skal foretages ved at opgive specifikke oplysninger - ikke starte en diskussion frem og tilbage ;)

Så jeg vil bede dig (og alle andre) fremover at opgive de oplysninger vi skal bruge
    (læs indlæg #1 i fejlmeldingstråden),
    og ikke bruge fejlmeldings tråden til diskussion spillere imellem så vigtig information risikerer,
    at gå tabt i en masse indlæg - på forhånd tak

jeg kan tilføje at reklamefilmen du skriver om, er netop testet 2 gange af min kollega og den fungerer fint.

14. DrGreenthumb

Nu var jeg så uheldig ikke at få lagt alle oplysninger i et indlæg, som så endte med at blive flyttet. Det er jo meget uheldigt da jeg på ingen måde kan svare på en tråd der er lukket...
    Der svares dog på mit indlæg, men jeg har ikke en levende chance for at give svar på tiltale.
    Ydermere siges det jeg diskuttere, det mener jeg så ikke jeg gør, i min optik svare jeg en anden farmer der forsøger at være behjælpelig. Det er så uheldigt det er i den tråd som var oprettet til "Bio fejl"
    Om ikke andet, så har jeg stadig samme problem.... Henviser her til det flyttede indlæg, og så håber jeg da på at få en form for hjælp, for det virker ikke ved mig, og har ikke virket i hele sidste uge heller....

https://board-da.farmerama.com/index.php?threads/indlæg-fjernet-fra-biograf-film-fejl-tråden.13084/

15. MOD-Ara

Hej

Jeg beklager jeg kom til at lukke tråden - det var bestemt ikke meningen.

Når det er sagt....

Dette kan læses i første indlæg i biograf film fejlmeldingstråden.....dit første indlæg indeholder ikke alle oplysninger derfor kan vi ikke melde videre. Derefter er der en bruger der svarer - og du svarer så igen....dette er tråden ikke beregnet til derfor blev indlæg fjernet for at fastholde overblikket.

Oplever du fejl på en film så opret venligst 1 indlæg i fejlmeldingstråden indeholdende de oplysninger der er anført der skal bruges så vi kan melde vider og du vil få besked når det er gjort. Tråden er ikke til samtale/diskussion/spørgsmål - tak :)

16. DrGreenthumb

Ja det så jeg efter en mere nøje granskning af første indlæg. Må indrømme den var lige smuttet for mig :oops:... det er åbenbart for lang tid siden det har været nødvendigt for mig at fejlmelde. Fejl kan ske, vi er jo kun mennesker. :)
    Men jeg vil forsøge med den omtalte film igen, og hvis den så ikke gør som den jo ellers altid har kunne, nemlig fungeret, så kan jeg poste det ordenligt... ;)

17. johnhan

johnhan Forum analytiker

Angående denne reklame og andre tilsvarende "test reklamer" eller hvad de skal kaldes. Hvad er ideen med dem, hvorfor får vi dem, hvem er afsenderen?