Ildfluefestival 3 "Vinteren nærmer sig" spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 28 November 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Ildfluefestival 3
    "Vinteren nærmer sig"

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. plerik

plerik Exceptional talent

hvorfor er der ingen ranke med i år ? .

3. MOD-Ara

Hej Plerik

Det er ikke alle events der giver en ranke og dette event er så et af dem.

4. plerik

hej mod . jeg er godt klar over at det ikke er alle event der giver en ranke . men de foregående ild flue festivaler har der været en ranke . og derfor spørgsmålet hvorfor at den ikke var med .
    og så kommer problemet jo når der ingen ranke er med hvor skal man gøre af de items man kan vinde ? . det problem er der jo mange der har og vel også en af grundene til at ranken kom ind i spillet .
    mvh plerik

benadk synes godt om dette.
  5. MOD-Ara

Hej plerik

Ranke/ikke ranke som belønning i events er ikke noget vi kan svare på - den beslutning er BP´s
    men det er et emne der dukker op fra tid til anden og det vil blive taget med i feedback.

Hvad angår hvad du skal gøre med items - ja de kan f.eks sættes på de ranker med valgfri items der indimellem dukker op i events og lignende.

God fornøjelse med eventet

Tuppehøne synes godt om dette.
  6. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Jeg liker godt dette eventet. Muligheten til å velge og vurdere hva man har lyst til å fokusere på, i stedet for å måtte følge en låst linje, er helt genialt!

7. tjocker

tjocker Forum general

Så blev jeg færdig med dette event. Tak til BP for et event med gevinster, som var værd at gå efter. Det er et plus at lave sådan et event hvor man selv vælger hvilket lanterner man ønsker at tænde og dermed hvilket gevinster man ønsker.
    Kæmpe tak for alle gevinster som stalde, stiklinger, items osv. Det er flot af jer.
    Lav flere af denne slags events i fremtiden.

kehlet, -natkat- og BenteAndreasen synes godt om dette.
  8. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tak for en god ildfluefestival - og ja, vinteren nærmer sig!
    Det var et OK event med gode gevinster, omend jeg synes, der manglede en ranke. Det er jo efterhånden svært at finde plads til alle de løse items (men måske det er et problem i luksusrækken). Stadig synes jeg også i dette event, at det var lidt kedeligt med alle de lanterner, der skulle dyrkes til bevidstløshed - og ikke mindst alle de termoflasker der skulle samles. Det er lidt ensformigt, og jeg synes der skal bringes lidt mere variation ind i eventsene fremover.

natkat- synes godt om dette.
  9. Agro-dk-farmer

Agro-dk-farmer Forum-lærling

Takker for et rigtigt godt event.
    Er glad for valgfrihed, så man kan være med efter de muligheder man hver især har, og hvor gevinsterne har været gode ved hver enkel opgave.

10. plerik

jeg ved ikke om det er min farm det er galt med men jeg syntes ikke at der er opdampning nok . så jeg nåede ikke at blive færdig så for mit vedkommende var det ikke et godt event manglede at indløse den lanterne med 180 termokander og den ene lanterne låser jo op for halvdelen af gaverne .

11. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Tak for jeres kommentarer - de er samlet og sendt videre.

Hvis i sidder med et forslag til hvordan man kunne variere events må i naturligvis også gerne skrive dette.

Vi håber at i også i forbindelse med næste event vil give jeres mening til kende.

Tuppehøne synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.