Feedback Ildflue Festival 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 27 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej ofeia

    Jeg har forhørt mig i systemet om der er fejl og der er ingen fejl på Ildfluebutikken.
    Du kan skrive til support via supportformularen så de kan tjekke i loggen over dine køb i Ildfluebutikken,
    om du har købt de 4 forskellige items eller skulle være kommet til at købe flere af samme slags.

    fortsat god dag
     
  2. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Takker og den er nu sendt videre til support.
     
  3. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Okay... det her var nok det mest skod kedelige, besværlig og største tidsspild jeg har set nogensinde....
    Intet gav mening.... Hvorfor ikke bare dele det op som man normalt gør?
    Men nej nej, i stedet skulle eventet være et man ikke kunne "færdiggøre"... level efter level blev jo bare ved at fremkomme. det var som var der ikke nogen ende på den totur man nu havde gået med til at deltage i....

    Lad venligts være med at lave sådan et event igen... find de tegninger, koder og deslige og kyl det et sted hen hvor det aldrig kan findes igen, nogensinde.

    For dem der undre sig, jo jo jeg har skam fået skyen og det, men eventet var simpelthen såh dårligt...
    Ved slet ikke hvor jeg skal starte... Der skulle dyrkes aaaalt for mange event afgrøder, og man tumlede rundt i hvordan man bedst kunne få alle 3 rækker uden at miste for mange af de "gode" præmier. Og slet ingen følelse af at man rent faktisk har gennemført event :(
    Det er bare en ommer... på så mange måde...
     
    Tuppehøne, marianne-rynkeby og Fr-jensen synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.