Ildflue festival 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 19 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Belønningerne er tilført din konto/farm efterhånden som du har løst de forskellige kombinationer. Hvis du mener der er en fejl bedes du melde det i tekniske problemer sektionen.
    Jeg kan dog sige at vi har ingen meldinger om at der skulle være problemer med belønningerne.

2. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Tak for et dejligt event. Det var hårdt arbejde at nå så langt som muligt, men der var også mange fine præmier. Jeg nød det flotte grafiske arbejde der var blevet skabt til dette event, det skabte en rigtig smuk og særlig stemning med lanternerne der blev tændt osv.

3. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Først ble jeg nedstemt pga 20 snøfrisk, men jeg bestemte meg for å prøve og etter "bare" 204 kyr hadde jeg løst oppgaven og begynte de på de resterende. Også måtte jeg oppdatere nettleseren hvert 15min for å få skjerfene, men ellers et godt event.

Jeg likte designet på eventet veldig godt, og premiene var fine ved at det var litt størrelse på dem og at de var varierte.
    Så det eneste jeg har å bemerke på er skjerfene og at plasseringen til 20 snøfrisk skulle vært annerledes slik at man kunne løst inn flere kombinasjoner uten men at man måtte gjøre den oppgaven for å få toppremiene.
    Terningkast 5

-natkat- synes godt om dette.
  4. persillegartneren

persillegartneren Forum-lærling

kan også godt lide eventet præmierne er rigtig gode, men mangler på nuværende blot 5 flag i at kunne indløse

5. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Jeg har lige et spørgsmål vedr. ranken. Hvis man har fået ranken som præmie, får man den så når man har gennemført "Magisk rankemirakel" i markedshallen, eller hvordan foregår det?

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Som altid vil event ranker først kunne benyttes når den Magiske Bønnestage er fritspillet via opgaven i Markedshallen.
    De venter simpelthen på at den Magiske Bønnestage fritspilles.
    Beklager at denne information er smuttet i event FAQ denne gang.

blib-blob synes godt om dette.
  7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Tak for alle jeres konstruktive kommentarer og forslag.
    Vi har samlet det hele og sendt afsted til Hamborg.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.