Ikke komme ind på de forskellig gårde mm

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af zikkah, 18 Januar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg har både i dag og i går haft problemer at komme ind på f.eks vildmarken og fastlandet samt på mine fabrikker i håndværkerkvarteret. Der er godt en (hånd på ) og bjælken viser 100 men mere sker der ikke. Jeg nhar spillet i så mange år men hvis hvis tingene ikke snart bliver bedre gider jeg ikke mere. :cry: Jeg har dawnloadet klient og alt er opdateret. spiller i chrome og endda på stationær stor pc. / vindows 10)

    Mvh zikkah. PS. forøvrigt havde købt mystiske stiklinger i går og plantet da de blev høstet i dag blev der i lang tid ved m stå skilt at de ikke var høstet.
     
    Husfrun, Letmatrosen og benadk synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Kan se du skriver du har problemer via download klienten,
    hvordan med Unity som jo kan spilles i chrome?
     
  3. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    zikkah skriver jo han også spiller i chrome. Men det lyder som det problem jeg beskrev i unity tråden, nogle gange når man skifter område tæller den langsomt op til 100% og så kan ikke komme ind på det område igen, den bliver ved med at tælle langsomt op til 100%, kun genstart hjælper. Det virker som om når det sker, at det er når man skifter fra et område og skifter tilbage til det område man kom fra, det er dog ikke altid.

    Jeg har problemet i både chrome, opera og klienten.
     
    Husfrun, zikkah, Letmatrosen og 2 andre syntes godt om.
  4. zikkah

    zikkah Padavan

    Hej har ikke prøvet med unity hvordan får jeg den ?
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Unity er bare når du spiller i en browser som Chrome.
     
    zikkah synes godt om dette.
  6. zikkah

    zikkah Padavan

    Undskyld det sene svar og tak for dine svar. Jeg spiller i chrome.