Ide

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 18 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Inde i FAQ, kunne man ikke godt lave, den aktuelle FAQ for eventet(Et stænk af farve), på anden måde i en specielfarve, eller på anden måde fremhævet, så man ikke skal sidde og lede efter den, da den ikke altid ligger øverst.
    Jeg mener det vil gøre det nemmere at finde den.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej ofeia

Din tråd er flyttet da ide sektionen er beregnet på ideer til spillet ikke forum.

Det kan godt være jeg er tungnem men det må du lige forklare en ekstra gang.....

Event har altid link i Event OA til FAQ, desuden er der altid link til Event FAQs i forum kalenderen. De fleste gange ligger en event FAQ øverst i Event FAQ sektionen da den er lavet sidste, sker det en sjælden gang at den ikke er øverst vil den som regel være nr. 2 fra toppen.
    Hvad du ellers vil have vi skal gøre forstår jeg desværre ikke...... :oops:

3. tjocker

tjocker Forum general

MOD-Ara ;). Det som ofeia mener er at inde i event FAQ hvor alle events ligger (ny i toppen) ville det være rart hvis den sidste nye FAQ fik en anden farve (rød, gul, grøn osv) så man hurtigt kan finde den fremfor at lede.. Det vil sige at den aktuelle FAQ(et stænk af farve) blev med en farve så man nemt kan finde FAQ til eventet.

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg beklager men jeg har svært ved at se at det kan være vanskeligt at finde den aktuelle event FAQ da den altid vil ligge nr. 1 eller 2 fra oven i event FAQ sektionen (er den øverst vil den også være vist på forsiden ud for event FAQ sektionen) ud over der er link i forumkalenderen, event OA samt på forum forsiden i højre side under Dagens event de dage eventet løber......
    Desuden kan vi ikke ændre farve på tråd overskrifter men gør hvad vi ellers kan for at gøre det nemt at finde FAQs. Der linkes alle de steder det giver mening.....

kehlet synes godt om dette.
  5. tjocker

tjocker Forum general

Nu er det jo ikke mig som oprettede tråden MOD-Ara så jeg har ikke noget problem. Jeg prøvede bare at forklare dig, hvad det var ofeia mente.

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det var bare et forslag som jeg tilfældigt fandt på. Kan så godt være det ikke er et godt forslag.
    Det kunne jeg jo ikke vide på forhånd.

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Takker for hjælpen.

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Var ikke klar over i ikke havde muligheden.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.