hyldebærtræet

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 23 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

plerik Exceptional talent

jeg syntes at jeg havde læst at hyldebær træet var sendt på pension for mange måneder siden .
    men jeg fik et sammen med de stiklinger som jeg har fået i forbindelse med det her event ? .
    mvh plerik

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

det er fordi de stiklinge er af en lidt ældre type, lige som du kan vinde mystiske stalde af ældre dato

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

man vil kunne se det mulige udbytte af mystiske stiklinger i FAQ sektionen hvor der findes en oversigt over muligt udbytte af specialtræer fra disse.

Stiklingen "Ganges" til fastland er blandt de belønninger man kan indløse i Fiskernes Superbutik.
    Den indeholder ikke hyldebærtræet.

Hvis du mener at have fået et Hyldebærtræ fra en Ganges stikling må du kontakte support, da vi ikke har adgang til at se hvad der er foregået på den enkelte konto.

Hvis du har haft andre ældre stiklinger i din lade, og blot sat dem alle kan det være fra en af dem.

Håber det er til hjælp