Hyggetråd om event Viking Saga 2016

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 10 Maj 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Min bedste kombination som jeg har fundet frem til giver 40 stjerne mønter på 5 kast
    Jeg har brugt udsmykket hoved som er den sidste i rækken
    Afbalanceret skaft, den i midten
    Elhaz rune, nummer 7 fra højre.

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg hader de her tilfældighed ting, nu har jeg lige prøvet den igen og denne gang gav den kun 32 stjernemønter.

4. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Ofeia, du skal desværre prøve forfra hver gang! Den bedste kombination i et kast kan være rykket rundt til næste kast - og så måske være den dårligste! Held og lykke! :)

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Takker og det har jeg også selv fundet ud af, det er kedeligt det her event.
    Jeg gider ikke gå efter ranken, så jeg plyndre bare "diverse" for ting som jeg kan bruge.

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har da været heldig at ramme den gule plet 1 gang.

-natkat- synes godt om dette.
  7. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg synes nu da det er sjovt at prøve at finde de bedste kombinationer :p
    Har lige haft 2 PLET-skud (50 stjerner).
    Så jeg klør bare på og ser hvor mange stjerner jeg kan få samlet.
    Foreløbig har jeg kun købt en gang høsthjælp, så det bliver lettere at dyrke alle de rosenrødder der skal bruges.

-natkat- synes godt om dette.
  8. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Jeg synes faktisk også at det er et af de sjoveste der har været. Og det er jo Mastermind og det har jeg altid godt kunne li'.

Så det er bare super hyggeligt, nu må jeg så se hvor langt jeg kan nå :)

bondeknold70, -natkat-, ChipogChap og 1 anden person synes godt om dette.
  9. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei Ofeia. Fint at du har startet denne tråden:).
    Jeg synes det er merkelig at du ikke treffer blink oftere? Vil prve å hjelpe deg, i tilfelle du har oversett noe. Du vet at du skal se etter hvor mange grønne prikker det er under hvert skaft, øksehode og rune som du har testet? Finner jeg et øksehode med alle grønne prikkene, beholder jeg denne hele veien opp til siste forsøk. Som oftest finner jeg alle tre innen femte og siste forsøk. På denne måten er det ikke snakk om bare flaks eller uflaks, men om å systematisk jobbe seg frem til det beste resultatet. også litt flaks av og til . Jeg har fått riktig på både 1. og 2. førsøk:D.
    Lyke til , hilsen Tuppehøne.

-natkat- og Fr-jensen synes godt om denne.
  10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Takker :)

:cry::cry::cry:Den har jeg prøvet og den virker ikke her, desværre. Jeg må være dårlig til at finde de rigtige ting, et stort tak for hjælpen skal du da have :):):)
    Jeg har ramt plet nu 3 gang.

Tuppehøne synes godt om dette.
  11. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

Hej Ofeia

Så er der da endelig et event, hvor jeg ikke ligger som rosinen i pølseenden!

Jeg har fået 1x25point - 2x32 point - 8-10x40 point. Resten har været pletskud.
    Lige nu har jeg 2039 point og høster til 6 skud mere før sengetid.

Jeg ved ikke, om det har indflydelse, men...

Jeg vælger tilfældigt til første skud. Afhængig af resultatet gør jeg følgende:

Hoved, godt resultat => prøv et andet der ligner
    Hoved, dårligt resultat => find et, der er helt anderledes

Skaft => tilfældig rækkefølge, men forskellige til jeg rammer den rigtige

Runer => ser ud til at være opdelt i grafik-tunge og grafik-lette typer. Får jeg dårlig score på en tung, prøver jeg en let, osv.​

:)

ofeia og -natkat- synes godt om denne.
  12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ej hvor fedt for dig, tillykke.
    Jeg kan se du er meget bedre til det her spil end jeg er.
    Takker for for klaringen/hjælpen. Jeg er bare uheldig i det her spil.
    Jeg har da været heldig at få et plet skud i første hug.
    Jeg er godt tilfreds med det jeg har fået indtil nu.
    Ranken gider jeg ikke, så den er sprunget over, Jeg har fået alt det jeg vil have i Diverse, og har 404 stjernemønter.