Hyggetråd for Neon stald avls event

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 19 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Her kan der skrives om taktik og meget andet for eventet :)
    Hvis du ikke bruger avlsdyr, så har jeg udregnet hvor mange dyr du skal bruge for at udfører eventet(håber jeg har regnet rigtig)

Geder 3389
    Kaniner 2248
    Høns 5400

Håber alle når i mål :)

benadk synes godt om dette.
  2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Som du, har jeg også regnet lidt på antallet, baseret på grund dyret, og er kommet til følgende :
    Geder 2495
    Kaniner 2252
    Høns 5400

Du har lidt for mange geder, men ellers ret ens... ;)

benadk synes godt om dette.
  3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det har du da fuldkommen ret i, der har da lige sneget sig nogle flere geder ind i min udregning og nu kan jeg ikke rette indlægget :cry:
    Tak for hjælpen :)

4. natkat1

natkat1 Junior ekspert

Uhaa! Så batter det ikke ret meget at have 20 stalde af hvert type dyr, hva'! Og ikke nogen på lager...! :cry:

5. DjayTee

DjayTee Avanceret

Her under babyboom kan man hurtigt mangedoble selv en beskeden beholdning. Fire høns til en modværdi på 4*25 bliver til to brune høns med hver 700, for blot to PF... Så går det hurtigt...

natkat- synes godt om dette.
  6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Smiler nej det gør det ikke, du må ud og købe ;)

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ja, babyboom giver ret godt her hos mig :inlove:

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så mangler jeg kun få kaniner så er jeg færdig :inlove::music:

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

De er godt nok flotte de der nye neon-stalde, dem er jeg da helt vild med :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei medbønder.
    Jeg får ikke helt bestemt meg . Jeg er ferdig med "de innledende runder" og er superfornøyd med neon-staller, kraftfor, og ikke minst gullbananer :inlove:. Jeg har også åpnet for et item, det som gir mest poeng. Men jeg er virkelig i tvil om selve ranken virkelig er verdt å gå for. Hva mener dere andre? Noen flere som velger å stanse før ranken?

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Syntes ikke ranke er nået at juble over, men valgte alligevel at gennemføre. Forstår godt hvis der er nogle der ikke gider.

Tuppehøne synes godt om dette.
  12. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg er kommet i hus på min lille farm. Prøvede at regne på hvor mange avlsdyr jeg skulle bruge og kalkulerede med et par hop. Af grunddyr havde jeg rigtig mange dog måtte jeg ofre lidt MG på PF, det var ikke med i min beregning. Jeg avlede mange af første avlsdyr uden at avle videre og brugte dem bare i opgaven. Så skulle jeg ikke anvende så meget PF.
    Svært at sige om det kunne betale sig.

13. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg gik efter neonstaldene. Jeg troede man først fik staldene sammen med ranken, så jeg tog det hele, ved ikke om jeg var stoppet inden ranken, hvis jeg have vist det, jeg tror det ikke.

14. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Hej Tuppehøne
    Jeg har indtil videre valgt at stoppe efter de 3 neonstalde - og lidt guldbananer.
    Jeg synes ikke at ranken er særlig attraktiv at gå efter.
    I hvert fald ikke hvis jeg skal indlevere nogle af mine alt for dyre avlsdyr for at opnå den.
    Når jeg siger "indtil videre", så er det fordi, det kan være, jeg ændrer mening, hvis der kommer mere Baby-Boom i weekenden.
    Jeg nåede ikke at avle ret meget i dag, pga. arbejde og et aftenmøde, så nu har jeg kun vildt dyre avlsdyr tilbage at indlevere, og det synes jeg ikke ranken er værd.