Hvorfor kan jeg ikke sætte mine træer..!

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Blåbærbusk, 26 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Blåbærbusk

Blåbærbusk Forumnoob

Hvorfor kan jeg ikke så mine træer?
    Jeg kan få lov til at så de første fem slags, Granatæble, Pistacie, Stjernefrugt og paranød m.m., men resten har en gul cirkel med en skrå streg igennem (adgang forbudt)

2. tjocker

tjocker Forum general

Hej Blåbærbusk. Hvilke træer er det du ikke kan få lov til at sætte på området? Du skal huske der er forskel på hvilke træer som skal være på øen og fastlandet. Husk at du skal frispille/købe for GB først + købe træet i butikken. Er du sikker på du har det rigtige level til de træer, kan læses i FAQ for øen.
    Vil gerne prøve at hjælpe dig.

3. Blåbærbusk

Blåbærbusk Forumnoob

Hej tjocker
    Jovist, jeg har skam spillet i en del år nu. Det var en slags blokering, som forsvandt af sig selv. Men det er ikke første gang jeg oplever den. Det viser sig ved at jeg ikke får adgang til visse af mine træer og andre ressourcer i perioder.

4. tjocker

tjocker Forum general

Hej igen Blåbærbusk. Det lyder underligt:eek: - men håber du finder en løsning så du ikke oplever dette igen.

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Blåbærbusk

Jeg har flyttet dit indlæg hertil og rettet lidt i din overskrift "Hvorfor kan jeg ikke nå mine tæer..!" og regner med den er mindre misvissende nu ;)

Du skriver du har oplevet det mere end 1 gang.....er det de samme ting der er blokeret hver gang??

Er det muligt at få dig til at oplyse om:
    • bruger ID
    • browser
    • Flash player version
    • Screenshots der viser problemet
    Samt beskrive nøjagtig hvordan det opstår - hvad du gør inden mm.
    Så kan teknikkerne forhåbentlig løse det.

Husk venligst at oplyse disse ting i første indlæg om problemer.

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden....

En lille opdatering..........

Teknikkerne har forsøgt at fixe problemet, men uden yderligere oplysninger end dem du allerede har opgivet er det ren gætværk så de ønsker at vide om det har hjulpet?
    Hvis ikke har vi brug for yderligere oplysninger som nævnt i mit tidligere indlæg

Er der farmere der stadig oplever problemet efter fredag 27/2 kl.15.00
    så meld jer her i tråden med info som beskrevet i >denne< tråd.
    Benyt også >denne< tråd da der er foretaget rettelse i spillet.