Hvordan kan jeg oppdatere

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Kroken, 8 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Jeg husker jeg kunne trykke på f5 på windows 7 for og oppdatere ingame uten og laste hele sida på ny.
    men det funker vist ikke på windows 8 ,
    Hvordan gør jeg det?
     
  2. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    hvad browser bruger du? navn og version
     
  3. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Chrome : )
    Hvis det er det du mener?
     
  4. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    det er præcis hvad jeg mener .. og hvad version af chrome bruger du? ( f.eks. bruger jeg: Version 37.0.2062.103 m på windows 7 )
     
  5. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Forsøg istedet at update i din browser felt.... du skal bare makere og så enter... virker altid for mig Kroken og jeg bruger Firefox, sys. win 7...
     
    wargastus synes godt om dette.
  6. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    har lige checket på en maskine med Windows 8.1 Pro med mediecenter og Google Chrome Version 36.0.1985.143 m ( ikke helt opdateret, den bliver ikke slukket så tit ) .. og der er det også F5 for at opdatere ... det er det generelt i de fleste programmer på windows, ikke kun browserne, også stifinder osv.
     
  7. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    på min mands pc skal man IKKE bare trykke F5.... den er faktisk lidt dum til tider... kan være kroken sidder med en sådan pc.... det kan jo så ændres selvfølge ;)
     
    wargastus synes godt om dette.
  8. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Ja vet det drgreeen. men da må jeg oppdatere med og søke på n!
     
  9. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    hmmm... lyder lidt kunstigt.... o_O
     
    wargastus synes godt om dette.
  10. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    F5 i Chrome reloader ikke spillet, det gentegner spillet hvis der er grafiske fejl. Enten tryk på genindlæs knappen eller som DrGreenthumb siger, tryk enter i adresselinjen.
     
  11. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    indrømmet, har ikke prøvet at være logget ind i spillet da jeg trykkede F5 .. men prøv engang at trykke udenfor "rammen" inden du trykker F5 .. da chrome ved F5 kun opdaterer det aktive element, og eftersom der er meget stor sandsynlighed for du sidst har trykket inde i rammen med spillet som er et flash element er det kun det som opdateres.
     
  12. Kroken

    Kroken Forum veteran

    F5 hos meg gjør slik at pc går av!
     
  13. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    kroken.... er du sikker på det ikke er fordi du sætter den til dvale? den funktion kan F5 nemlig osse have, det kommer lidt an på hvilken pc du sidder med... :)

    Vil anbefale at gøre det jeg sagde her i starten af tråden.... markere browser felt og så tryk enter (når den lyser blå/markeret) ;)
     
    wargastus synes godt om dette.
  14. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Ja riktig den kommer i dvale!
     
  15. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    ja tænkte jeg nok... hvis jeg var dig ville jeg holde mig till bare at gøre som jeg har nævnt i mit sidste indlæg :)
    Simpelt og nemt... ;)
    Vi kan lige snakke samme, så må jeg se om jeg kan hjælpe.
     
    wargastus synes godt om dette.