Hvordan fornye en premiumpakke?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Husfrun, 14 November 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Spillet har nu, mange ganger, "vennlig" minnet meg på at jeg må fornye min "diamant premium" innen den går ut.
    Men HVOR gjör jeg det?
    Tydelig ikke i hv erken "Banken" eller i "Premium-villaen" i alle fall...
    (I "Premium-villaen", på höyere side, under ruten för diamant-pakken, er det bare t blått bånd nederst, der jeg trodde det skulle väre mulighet å klikke for fornyelse)

Jeg har sökt runt uten å finne det, i flere dager, og brukt ganske så mye tid på det.
    Man skulle tro at et spill som dette vil tjene penger, og dermed gjöre det enkelt å fornye!
    F.eks. hvorfor ikke en "knapp" direkte til det, fra den påminnelsen som kommer opp på skjermen?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Husfrun

Som du kan læse i denne >OA< så er premium fjerne fra spillet.

Kan du fortælle hvor i spillet du mindes om at forny dit premium så jeg kan melde dette videre?

3. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Jag får "skiltet"/"notisen" med påminnelse om å fornye mitt "premium diamant" opp blant annet når jeg har "byen" på skjermen og der klikker på annonseringen oppe till venstre (for tiden en kanin som oppfordrer til å kjöpe mer låvegull) under pilen som viser til "Landkart".
    Det var et-eller-annet sted til; men husker ikke riktig hvor akkurat nu, dessverre

4. MOD-Ara

Hej

Er det muligt at få et screenshot og dit bruger ID til hjælp for teknikkerne?

5. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Bruker: HusfrunId: 33197635
    Men jeg klarer ikke å få inn en "printscreen" her.

Teksten som kommer opp, er

Kjære Husfrun,
    Tiden er nesten her: Om noen få dager vil fordelspakkene som er listet opp nedenfor løpe ut. Slik at du ikke plutselig står der tomhendt over natten, forny fordelene dine nå.
    Dette forsikrer deg om at du kan fortsette å spille med alle fordelene uten avbrudd. Forny nå raskt, simpelt of lett.

IDTypeGyldig til
    S952103941 år Premium24.11.2016
    Ikke vis denne informasjonen igjen!
    Lukk

6. MOD-Ara

Hej

Tak for info - vi håber de kan hjælpe teknikkerne :)

7. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

Nu er tiden næsten kommet: Om et par dage, vil din fordelspakke, som er listet herunderm udløbe. Du må forlænge pakken hvis du ikke vil give afkald på alle fordelene.
    Dette sikrer dig at du kan fortsætte med at spille med alle dine fordele og uden nogen afbrydelser. Forny nu hurtigt, simpelt og nemt.

IDTypeGyldig indtil
    S821373131 år Premium02.03.2017
    Vis ikke dette igen!hvordan fornyer jeg den

8. MOD-Ara

Hej i tråden

Teknikkerne kan desværre ikke fjerne denne besked da det er en standard besked i alle BP spils payment område.

Som skrevet tidligere her i tråden er Premium fjernet fra spillet.

Vi venter i øjeblikket på indførelsen af det ny Premium. (Læs >her< )

9. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Undskyld jeg lige bryder ind her. Jeg glæder mig til at det nye premium lanceres, men denne lange venteperiode uden automatisk høsthjælp er ikke jeres spillere værdig. For mit eget vedkommende ender mit abonnement om 14dage, og jeg har ikke tænkt mig at omlægge min farm, eller min strategi. Den måde jeg spiller på nu, gør at jeg kan besøge min farm (uden at få museskade) dagligt, og så deltage mere aktivt i events en gang imellem. Flere af mine høj lvl naboer er gået i rød og faldet fra siden jul, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg ved at uden automatisk høsthjælp ville jeg ret hurtigt gå i rød. Ved godt der nok ikke er så meget du kan stille op, at det ikke må skyndes igennem, og der er tegn i rygtesmedene om at der arbejdes på en lancering. Men vil blive glad hvis du sender et SOS, og en naiv bøn om en midlertidig bonuskode med gratis automatisk høsthjælp frem til lanceringen( kunne betragtes som en pr for de som ikke kender til premium fordelene endnu, og en sikkerhed for ikke at miste dem som er afhængige af premium).

10. MOD-Ara

Hej bondeknold70

Jeg er lidt i tvivl om du blander nogle ting sammen.....det gamle premium som nogle farmere stadig har
    indeholder automatisk træhøst ikke automatisk høsthjælp.

Om du har mistet dine naboer pga. denne ventetid skal jeg ikke gætte på men jeg vil nu mene at en høsthjælperkupon
    i ny og næ også vil kunne afhjælpe museskader ved logind.

Vi venter alle spændt på det nye premium og jeg ved der arbejdes på højtryk for at sikre en fuldt fungerende funktion,
    og det der hidtil er løftet sløret for ser spændende ud ( se >her< og >her< )

11. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Ups gik lidt for stærkt, ja du har ret jeg mente selvfølgelig automatisk træhøst.

Det ser rigtigt spændende ud, gad vide om det kun er screenshots eller også data vi kan gemme:p Har set at især tyskerne er dygtige til at uploade deres billeder på deres forum og fansider, god ting.

Sidst redigeret: 3 Marts 2017
    benadk synes godt om dette.