Hvordan får man dryptanke?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 6 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

    plerik Exceptional talent

    de dryptanke som skal bruges til bio-lime laboratoriet . er det en opdampnings item ? .
    jeg kan ikke finde noget om den .


    hilsen plerik
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Dryptank er præsenteret i OA om kamæleon avl mm. ;)

    Du ville også have fundet frem til dette ved at bruge søgefunktionen på ordet (mere-avanceret søgning)
     
  3. -Garfield50-

    -Garfield50- Forum-lærling

    ja det er og da de er nye kommer de vist ret sjældent til at begynde med og der skal bruges 10 stk for at bygge bio-lime laboratoriet
    det er godt nok mange jeg har ikke fået nogen endnu dyrkede ellers roser i nat i håb om at der så dukkede nogen op men nej øv øv
     
  4. plerik

    plerik Exceptional talent

    det eneste der kommer frem ved mig er de 3 spørgsmål/svar som er i denne tråd ? .
    den nye søge funktion er ikke så god som den gamle var .

    hilsen plerik
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Søgefunktionen fungerer udmærket. Hvis du laver en søgning som jeg har beskrevet får du også OA om kamæleon avl frem.
    Jo mere du bruger søgefunktionens mange muligheder jo mere fortrolig vil du blive med den :)
     
  6. dav-igen

    dav-igen Kommende forfatter

    hvor får man dem
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Du er lige flyttet til allerede eksisterende tråd om emnet.

    Tjek om der allerede findes en tråd omhandlende dit spørgsmål inden en ny oprettes - brug evt. forum søgefunktionen til hjælp.
     
    ofeia synes godt om dette.