Hvor mange venner kan man ha ingame?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Kroken, 16 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Har hørt det er en grense....
     
  2. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Mig bekendt er der ingen grænse for, hvor mange venner du kan ha' i spillet - men der er grænse for, hvor mange naboer, du kan ha'. (det fremgår af dine nabopladser til højre i spillet)
     
  3. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Ja mente naboer, hvor mange?
     
  4. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Ja, det kan du se alt om i FAQ - Naboer.
    Her er et uddrag:
    Naboer
    Vildmarken får du adgang til fra level 17. Du skal bruge 12 aktive naboer for at rydde vildmarken for ukrudt.
    Du har mulighed for at have 17 naboer hvis du er alm. bonde og 23 hvis du er premium bonde.
    I visdommens træ i skovlysningen, kan der indløses en nabo rune, den giver yderligere 6 nabo pladser.
    Hver gang en af dine naboer stiger i level modtager du EP.
     
  5. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Takk!
    MEN I LEVEL 40 har jeg kun 12 dA OG?
     
  6. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    17 naboer ... 23 hvis du har runen som giver 6 flere pladser.

    dertil kommer eventuelle "super-venner" ( dem som f.eks. købes for MG )

    og endnu dertil kommer hvis du har kyllinger fordi du er mentor ( ved ikke om man tilsvarende står på den liste hos dem man er mentor for )

    dog stiger super vennerne ikke i lvl, og du får heller ikke bonus EP for at en kylling ( eller mentor ) stiger i lvl ... ( det giver dog social point når en kylling stiger i lvl ).
     
  7. Kroken

    Kroken Forum veteran

    runen?
     
  8. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Det Bifido kalder "runen" er den rune i Visdommenstræ, som jeg også henviste til i mit indlæg:

    "I visdommens træ i skovlysningen, kan der indløses en nabo rune, den giver yderligere 6 nabo pladser."

    Jeg vil stadig anbefale dig at læse: FAQ - nabo.
     
  9. Kroken

    Kroken Forum veteran

    oK!
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.