Hvor langt i eventet er du kommet?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 18 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

SÅ ... er ranken også hjemme her og næsten hele eventet gennemført.
    Har undladt at lave opg. 1 guld og diamant, hvor gevinsterne er minimale.
    Mangler nu bare lige at avle et par gymnastiske kamæleoner til opg 6 diamant, så jeg kan score nogle dryptanke :D

tjocker synes godt om dette.
  2. DjayTee

DjayTee Avanceret

Sluttede i går aftes, og nu en bio-lim-stald rigere. :inlove:
    Længe leve x-tra dryptanke... :D

3. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Lidt kaotisk var eventet osse for mit vedkommende også... men igennem det, det kom jeg da, kostede mig godt nok 350.000 daler...
    Men sidder lidt tilbage og tænker; Det kunne de godt have lavet sjovere. Så meget behøver jeg heller ikke en dryptank. Men de hemmelige stalde og stiklinger :p JA takker, meget mere af det.....
    Men det er måske bare mig...
    :)

-natkat- og DjayTee synes godt om denne.
  4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Her er det lige omvendt, jeg kunne ikke bruge de hemmelige stalde og stiklinger til noget, da jeg har det hele, men biolim mangler jeg.
    Det er ikke nemt at gøre alle tilfreds på en gang.

5. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

xD nej vi kan da vist være svære at tilfredsstille... jeg har så ikke sat mine hemmelige stiklinger/stalde endnu, men de er en kærkommen chance alligevel... der er så meget jeg mangler efterhånden xD

ofeia synes godt om dette.