Hvor langt i eventet er du kommet?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 18 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Bare nysgerrig.

Jeg er ikke kommet så langt for jeg glemte at spise en gæk, inden jeg høstede her i morges :cry:

2. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Sur start for dig ofeia. Jeg hat lige afleveret til hele den første opgave, og så var der mangel på glødekeger

3. DjayTee

DjayTee Avanceret

Her er det også glødekeglerne, der ser ud til at blive et problem.

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

-proxy-
    ja... meget meget surt.
    Opgave 1 er lavet færdig nu :)
    Gløde-kegler mangler jeg heldigvis ikke endnu. Har afleveret til opgave 2 og har 43 i overskud ;)
    Det er heldigvis ikke så mange der skal afleveres af dem.

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

DjayTee
    De skal heldigvis kun afleveres i 1 gang i hver opgave, så dem er jeg sikker på du nok skal få.
    Et tip. Plant roser om natten.

Tuppehøne synes godt om dette.
  6. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg er ikke kommet så langt... har haft overarbejde, og så overfaldt sofaen mig liiige pludselig o_O...xDxDxD
    Men skal som nok nå det jeg vil ;)... det handler om at hygge for mit vedkommende.

metteb, -natkat-, xolenka og 2 andre syntes godt om.
  7. DjayTee

DjayTee Avanceret

Hvis jeg ser på min daglige høst af glødekegler, så går det nok, men der er ikke lige så stor margen, som der plejer at være, så der er ikke råd til nogen udfald. ;)

8. meba091

meba091 Forum prof

Jeg mangler nu 2000 måneblomst og har nok morgenrød til opgave 4. Om den bliver færdig i dag afhænger af drops, men er ikke i tvivl om jeg nok skal nå det - der er masser af tid tilbage:)

Surt Ofeia med din opstart. Det har jeg også prøvet flere gange:sleepy:

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg springer opgave 4 over og gemmer mine bananer, så må pandaavlen blive åbnet senere.
    Jeg har skrivepinde nok, og de mystiske stalde er fra sidste års event, så der er ikke mulighed for at få et næbdyr eller kiwi.
    Jeg mangler ca, 1600 morgenrød og 175 gløde-kegle til sidste opgave.

meba091 synes godt om dette.
  10. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg kæmper med at få samlet nok gløde-kegler.
    Mangler 70 til opgave 5 + de 200 til opgave 6.
    Mangler også 5500 morgenrød til opgave 6.
    Har lavet guld+diamantopgaver i opg. 2,3 og 4 og har også hvad der skal bruges til 5 og 6.
    Begynder at tro på, at det nok skal lykkes at nå målet, selv om jeg også skal nå en del andet her i weekenden (frisør, gaveindkøb, plejehjemsbesøg, gymnastikopvisning, familiefødselsdag osv)
    God weekend til alle i flittige bønder :)

11. ofeia

ofeia Forum halvgud

Gløde-keglerne er svære at få i starten, men i slutningen af eventet synes jeg der kommer flere af dem.

12. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Lige omvendt for mig.
    I starten fik jeg masser, men her mod slutningen er det mere knebent.

ofeia synes godt om dette.
  13. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Sådan er det også for mig! :oops:

14. tjocker

tjocker Forum general

Hos mig kommer der heller ikke så mange drops (glødekegler) her til sidst i eventet som i starten men tror på jeg nok skal nå i mål. Mangler på dette tidspunkt 128 drops - alle eventafgrøder er lavet færdig så ligesom mange andre er det drops som jeg venter på.

15. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg er færdig med ranken og har afleveret de avlsdyr til eventet jeg havde :)

Tuppehøne og ofeia synes godt om denne.
  16. tjocker

tjocker Forum general

:DSå er jeg i mål, der kom mange drops til sidst efter jeg plantede roser på 3 områder samt grøn te på øen. Krydser fingre for alle andre. Hepper på jer.

ofeia og Tuppehøne synes godt om denne.
  17. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg har fortsatt ikke nok til de to siste leveringer av eventgrøder, men er omtrent halveis på den ene av dem. Går sent med drops denne gang, og jeg er redd (bange, på dansk?) jeg ikke rekker det denne gang. Men jeg kjøpte meg noen esler som jeg sendte av sted og har levert inn muldvarper som jeg hadde i låven. Dermed håper jeg at jeg får nok riktig gode trær ut av stiklingene. Mystiske stallen jeg vant var en skuffelse, med gult verksted for saueull-.-.
    Krysser fingrene ;). Tuppehøne.

18. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg så færdig som jeg kunne med eventet. Jeg ville ikke bruge bananer på at løse opgave 4 færdig, så den sprang jeg over.
    Håber i andre når i mål inden tiden render ud.

Tuppehøne synes godt om dette.
  19. kehlet

kehlet Forum hertug

Oven på en hektisk weekend RL er jeg nu helt færdig med eventet. Det sidste level 6 gav muligheden for en produktionsstald, super den manglede jeg
    :D

20. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg når ikke mere i denne omgang, desværre. Jeg fik løst til og med opgave to i sølv, guld og diamant.