Hvit skrift i bondesamfunnet

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 12 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Beklager hvis jeg poster dette feil, eller at det er en anonsert endring i spillet, men jeg har ikke sett noe varsel om dette:
    Plutselig ble alle oppgavetitler og tekst til oppgavene i bondesamfunnet skrevet i hvit skrift. Hvit skrift på hvit bunn er ikke lett å lese. Håper den går tilbake til svart snart.
    Hilsen Tuppehøne.

2. Tuppehøne

Jeg vil legge til at meldinger i posthuset også har hvit skrift på hvit bakgrunn nå. Det er heller ikke mulig å sende ugler / brevduer til hverandre akkurat nå.

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tuppehøne

Jeg har ingen meldinger om fejl i den retning og kan ikke fremprovokere noget lignende.....

Jeg vil bede dig prøve at rense din cache/Flash cache og tjekke om din Flash player er opdateret.
    Har du stadig problemet derefter må du lige prøve at lægge et screenshot af det.....

4. Tuppehøne

:oops: Etter litt "julevask" i PC `n og en restart, er det i orden igjen:oops:. Beklager bryet. Burde visst bedre...

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tuppehøne

Ja selv en pc kan have brug for et "julebad" :p

Godt at høre det hjalp - fortsat god aften

Tuppehøne synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.